תקשורת ומדיה

רגע חריג בערוץ 14: זה השר לשעבר שהציע לגנץ להתפטר ולשמש כדוגמן

על רקע פרישתו של בני גנץ מהממשלה, אפי איתם תקף את יו"ר מפלגת "המחנה הממלכתי" בתוכנית "שבע עם שרון גל" בערוץ 14. אפי איתם: "הוא לא מתאים לרגעים שצריך לקבל החלטות קשות עם מחירים ולכן אני אומר לבני, באמת בידיעות ארוכת שנים, לך הביתה"
 

מערכת ice |  1
בני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
פרישתו של בני גנץ מהממשלה גררה תגובות רבות מצד בכירים במערכת הפוליטית ומחוצה לה. לאחר שיו"ר מפלגת "המחנה הממלכתי", בני גנץ, הכריז בנאומו האחרון כי הוא פורש מהממשלה, אמש (שני) בתוכנית "שבע עם שרון גל" המשודרת בערוץ 14, תקף אותו אפי איתם, תת-אלוף במיל', חבר כנסת ושר לשעבר ויושב ראש המפד"ל.   
"אני רוצה להגיד על בני משהו, מהמקום של היכרות ארוכת שנים, היינו מפקדים כמעט במקביל בחלק גדול מהשירות שלנו. אני קצת יותר בכיר או ותיק ממנו עד שהוא נהיה רמטכ"ל. הוא, בני גנץ זה לא אידיאולוגיה זה פסיכולוגיה".
איתם המשיך לתקוף את בני גנץ, יו"ר מפלגת "המחנה הממלכתי" והתייחס לפעילותו ארוכת השנים בצה"ל, בין היתר על אירוע המוות הטרגי של מדחת יוסף, חייל דרוזי של משמר הגבול אשר נפצע בתחילת שנפצע בקבר יוסף בתחילת האינתיפאדה השנייה ומת מאיבוד דם כשלא פונה במועד לקבלת טיפול רפואי. אותו אירוע דרמטי, גרר ביקורת חריפה ונוקשה על צה"ל. 
 
"אני מציע לעקוב אחריו, אחרי החלטותיו בהיותו בצבא. תראו, מדחת יוסף, דימם למוות בקבר יוסף, כל צה"ל עמד מסביב והיו היסוסים בסוף, בסוף רצו שג'יבריל יחלץ אותו. תיכנס תוציא אותו, תציל אותו. בני גנץ היה מפקד יק"ל (יחידת הקישור ללבנון) כשצה"ל הפנה את עורפו, מהל בגד בבני בריתנו, סגר את הגדר והשאיר אותם טרף לחיזבאללה. הוא מפקד יק"ל, הוא הפעיל אותם, הוא היה המפקד שלהם, הוא הפנה אליהם עורף. אלוף פיקוד דרום הוא היה, לא ירדו לגדר, הייתה מין תפיסה חדשה שאם אנחנו לא נראה את האויב יהיה שקט".
איתם המשיך למתוח ביקורת חריפה על גנץ והציע לו לפנות את מקומו ולנצל את זמנו לעיסוק אחר: "בני גנץ הוא איש תמיר, גבוה, עם עיניים כחולות נוגות אבל הוא פשוט לא מתאים. הוא לא מתאים לרגעים שצריך לקבל החלטות קשות עם מחירים ולכן אני אומר לבני, באמת בידיעות ארוכת שנים, לך הביתה. תמצא לך שדה עיסוקים אחר ויש לך נתונים לסוג של דוגמנות שבהחלט יכול להיות מבוקש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בני גנץ
    חנה 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להיות חוכמולוג בטלויזיה זה קל למי שלא נמצא בקבינט המלחמה בסופו של דבר מי שהחליט איך ממשיכים הוא ביבי שלא מקשיב לאף אחד בקבינט ועושה מה שרוצה התרומה של בני גנץ וגדי לשמור על השרדותו של מר ביטחון אז טוב עשו שפרשו
    סגור