תקשורת ומדיה

אדוה דדון מלאת גאווה: לאחר ההיריון - זה ההישג הענק של ידין גלמן

ידין גלמן, ארוסה של העיתונאית אדוה דדון ממשיך לעלות לכותרות. לאחר שהשניים הכריזו על היריון משותף, כעת ידין גלמן קוטף הישג נוסף. ידין גלמן חובר לטל מורד וגיא איתן בקמפיין מיוחד למותג הטיפוח "Crema man"

מערכת ice | 
אדווה דדון ידין גלמן (צילום חשבון האינסטגרם של ידין גלמן)
ידין גלמן, ארוסה של אדוה דדון אשר משמשת ככתבת תחקירים ומגישה בחדשות 12, עולה שוב לכותרות והפעם בעקבות שיתוף הפעולה החדש עם מותג הטיפוח לגברים  "Crema man". גלמן עשוי להוביל יחד עם טל מורד וגיא איתן את קמפיין הטיפוח החדש של המותג הידוע. 
כזכור, לפני כחודש הכריזו השניים כי הם מצפים לילד ראשון. גלמן ודדון הודיעו על ההיריון המשותף על ידי שיתוף תמונת אולטרסאונד ברשת החברתית "אינסטגרם". לצד התמונה, נכתב: "תמונת הניצחון הקטנה שלנו".
בריאיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", התייחס ידין גלמן לדילמה שמעסיקה רבים מאזרחי ישראל בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר – האם כדאי להביא ילדים לעולם על אף המחדל הגדול שנוצר באותה שבת שחורה, אשר הוביל למספר קורבנות גבוה במיוחד. 
"נראה לי שאצל כולם זה התפצל ל-2 חלקים: או שלא מביאים ילדים כי העולם קורס, או שחייבים להביא ילדים ולבנות מחדש, חייבים ללמוד מטעויות". בהמשך דבריו, סיפר גלמן כי הוא משתייך לקבוצה השנייה אשר מאמינה כי יש לבחור בחיים על אף הטרגדיה הנוראית שפקדה את מדינת ישראל באותה שבת שחורה. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה