תקשורת ומדיה

העיתונאית מספידה את כהונת הרמטכ"ל: "מנותק, שישים את המפתחות"

בציוץ חריף לרשת החברתית X, אשת התקשורת טלי בן עובדיה תקפה את הרמטכ"ל הרצי הלוי, נוכח התנהלותו בימים אלו. טלי עובדיה: "הולך ומתברר שהרמטכ״ל הרצי הלוי מנותק. אם ישראל הולכת למערכה בצפון שתגבה קרבנות רבים בחזית ובעורף, ראוי שהלוי ישים את המפתחות"

מערכת ice |  7
הרמטכ״ל עם לוחמים ברצועת עזה (צילום דובר צהל)
טלי בן עובדיה, אשת תקשורת ידועה ועורכת ראשית של התוכנית "זמן אמת" בכאן 11 לשעבר, מתחה ביקורת חריפה על התנהלותו של הרמטכ"ל הרצי הלוי. בציוץ שפרסמה אמש (חמישי) ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), בן עובדיה תקפה את הרמטכ"ל וציינה כי הוא "מנותק". 
"הולך ומתברר שהרמטכ״ל הרצי הלוי מנותק. גם אחרי הכישלון הקולוסלי של השבעה באוקטובר הוא הוביל מערכה מגומגמת שלא השיגה את שתי מטרותיה המרכזיות. החזרת החטופים ומיטוט שלטון החמאס". 
בן עובדיה המשיכה למתוח ביקורת חריפה על הרמטכ"ל הרצי הלוי וטענה כי התנהלותו אינה מתאפיינת בלקיחת אחריות. לטענתה, במידה וישראל אכן צפויה להיערך למצב של הסלמה ואף מלחמה באזור הצפון, עליו להתפטר. 
"הלוי עושה רושם ניתק עצמו ממימוש האחריות שמוטלת על כתפיו. אפילו תחקיר קבלת ההחלטות שלו לא החל. אם ישראל הולכת למערכה בצפון שתגבה קרבנות רבים בחזית ובעורף ראוי שהלוי ישים את המפתחות", כך כתבה בן עובדיה לעוקביה ברשת החברתית X.
 
דבריה החריפים של אשת התקשורת המוכרת אינם פסקו בכך. בציוץ שפרסמה לרשת החברתית X, כתבה בן עובדיה:  צה״ל זקוק לזה לפני המערכה הקשה וגם אזרחי ישראל זכאים לראות שיש תוכן מאחורי המילה אחריות. כמו הלוי יש רבים אחרים אבל הוא הראשון שבהם". 
על סוגיית המינויים שעליה היו אחראים הרמטכ"ל ושר הביטחון יואב גלנט, נושא שגרר תגובות רבות, ציינה בן עובדיה: "שורת המינויים שביצע ובראשם המינוי השנוי במחלוקת של ראש אמ״ן היו העדות הראשונה לחוסר ההפנמה האמיתי של הלוי  באשר לגודל המחדל שרובץ לו על הכתפיים. ניהול המערכה והעשייה ימים כלילות הרחיקה אותו מהתמודדות פנימית אמיתית. אבל הגיעה העת. את המערכה בצפון לא יכולים להוביל אלה שכשלו בדרום". 
בעקבות הביקורת החריפה של בן עובדיה על הרמטכ"ל, מיהרה חה"כ טלי גוטליב להגיב וכתבה: "זה חוצה מפה פוליטית. אי אפשר לנצח איתו. מבחן התוצאה הוא שקובע. 8 חודשים הם זמן ארוך להבין מה שלי היה ברור ביום הראשון למלחמה. למען הכנעת אויבנו ולמען עתידנו חובה להחליפו מייד".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    עניין של מחיר!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז אושוויץ,אנחנו יודעים למה האדם מסוגל.מאז הירושימה,אנחנו יודעים מה מונח על כף המאזניים-ויקטור פרנקל סופר ניצול שואה!!!!
    סגור
  • 6.
    אמונה לא דתית!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא יכול לעשות מלחמה ובו בזמן לעצור אותה-אלברט אינשטיין!!!!
    סגור
  • 5.
    משוואה פשוטה!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל עוד יש אנשים אז תמיד יהיו מלחמות- אלברט אינשטיין!!!!
    סגור
  • 4.
    משוואה פשוטה!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש אנשים יש בעיות,אין אנשים אין בעיות- יוסף סטאלין על מלחמות והפגנות!!!!
    סגור
  • 3.
    הכנה למלחמה!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל יציאה למלחמה זה רק כדי להיות בעמדה יותר טובה לקראת המלחמה הבאה-ג'ורג' אורוול סופר בריטי מחבר 1984 שבו הומצא המושג האח הגדול!!!!
    סגור
  • 2.
    אי אפשר!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר לעשות מלחמה בכפפות של משי-יוסף סטאלין!!!!
    סגור
  • 1.
    זה היה מנוי הזוי של גבץ העלוב. בחטף. מושחתים נמאסתם. (ל"ת)
    רויטל 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור