תקשורת ומדיה

בן כספית חושף את שר המורשת? "שקר גס, בוטה, אפשר להגיד מטומטם"

לאחר שעמיחי אליהו אמר בריאיון לאילנה דיין בתוכנית "נכון להבוקר" המשודרת בגל"צ, כי "לפיד נתן את אסדת הגז לחיזבאללה", מיהר בן כספית לתקוף את שר המורשת בציוץ ברשת החברתית X. בן כספית: "יש למישהו מושג למה היהודי הזה משקר? שקר גס. בוטה. אפשר להגיד שגם שקר מטומטם"

מערכת ice |  2
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
מוקדם יותר היום (חמישי) התראיין שר המורשת, עמיחי אליהו (עוצמה יהודית), לתוכנית "נכון להבוקר", שאותה מגישה אילנה דיין בתחנת הרדיו גל"צ. לאחר שנשאל על  המצב הביטחוני המורכב באזור הצפון, אשר כלל בימים האחרונים שרפות ענק במספר ערים שונות, השר עמיחי אליהו הזכיר בין היתר את כהונת בנט – לפיד אשר במהלכה נחתם הסכם על הגבול הימי עם לבנון.
בריאיון המדובר אמר השר עמיחי אליהו: "צעקנו שלושה עשורים, הכל התהפך עלינו כשלפיד נתן את אסדת הגז לחיזבאללה". בעקבות דברים אלו, מיהר בן כספית למתוח ביקורת חריפה על שר המורשת, עמיחי אליהו, וכתב בציוץ שפרסם ברשת החברתית X: "יש למישהו מושג למה היהודי הזה משקר? לא שקר לבן. לא שקר מעורפל. לא שקר שאפשר להתווכח עליו".
כספית המשיך לתקוף את שר המורשת וכתב כי כי הוא משקר "שקר בוטה וגס" והוסיף: "אפשר להגיד שגם שקר מטומטם. קצר מועד. הרי לפיד לא נתן שום אסדת גז. לאף אחד. וגם לא לחיזבאללה".
 
איש התקשורת ומגיש תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" בקשת 12, המשיך למתוח ביקורת חריפה ועל דבריו של השר וציין כי לפיד ניהל משא ומתן עם לבנון בנוגע להסכם הגבול הימי.
"לפיד ניהל מו"מ עם לבנון. המדינה. בתיווך האמריקאים והצרפתים. בסופו הוחלט ששדה הגז הטבעי קאנא, שנמצא בשטח במחלוקת בין המים הכלכליים של לבנון למים הכלכליים של ישראל, יפותח ע"י לבנון וישראל תקבל ממנו תמלוגים (נדמה לי 35%). בתמורה, ויתרה לבנון על כל דרישותיה בעניין שדות הגז שלנו (שכבר מפיקים גז)".
כספית המשיך להסביר בציוץ נרחב ברשת החברתית מדוע אותו הסכם, שכלל לא מעט ביקורת שליליות סביבו מהצד הימין במפה הפוליטית, נחשב להצלחה עבור מדינת ישראל. "ומה קרה בסוף? התברר שאין בשדה קאנא גז כלכלי. פשוט אין. נאדה. ריק. יש שם הרבה מים מלוחים ולא מעט דגים. גז, אין שם. כלומר ישראל הרוויחה מהסיפור הזה. יצאנו גדולים. אז למה ח"כ עמיחי אליהו משקר?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כספית רעל. שטינקר. אתה אסון בתקשורת. (ל"ת)
    הילה 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    עמיחי אליהו
    משה 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איש האטום בקצור איש אתום מטורלל לא מבין כלום
    סגור