תקשורת ומדיה

שלום, זאת אראלה ממשרד הפיס: המבשרת המיתולוגית חוזרת לרדיו

הפינה בה מקבלים מנויי מפעל הפיס את ההודעה על הזכייה המשמחת חוזרת, הפעם בתוכנית הבוקר של גורי אלפי וגלית חוגי. "זאת זכות אדירה לשמח ולרגש את המאזינים מידי יום" נמסר מהתחנה. וגם: מה הפרסים? 
מערכת ice | 
מפעל הפיס (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר)
מפעל הפיס ממשיך להתחדש. אולי אתם זוכרים שבין 2010 ל-2016 היה נהוג לשדר ברדיו את שיחות הטלפון בהן בישרה אראלה איידינגר, מבשרת הפרסים המיתולוגית של מפעל הפיס, למנויים הזוכים על זכייתם. כעת, המנהג חוזר בתוכנית הבוקר של גורי אלפי וגלית חוגי. בהודעה לתקשורת שהתקבלה היום (שני) הודיעו כי אראלה תתקשר לאחד ממנויי הפיס שעלה בגורל ותבשר לו על זכייתו בפרס
הפרסים עליהם צפויה אראלה להכריז נעים בין 50 אלף למיליון וחצי שקלים והם יינתנו לאנשים המנויים למפעל הפיס. אראלה איידינגר מלווה את מנויי הפיס כבר 40 שנה. מעו"ד בני דרייפוס, מנכ"ל משרד הפיס נמסר: "אראלה מלווה את מנוי פיס בהצלחה מזה שנים רבות וקולה מזוהה כמעט בכל בית בישראל. אראלה מצליחה לרגש ולשמח מאות אנשים מדי שנה ואנו שמחים על ההזדמנות לבשר לאנשים רק בשורות טובות". 
גם בתחנת הרדיו נרשמה התרגשות: "אראלה שוב באולפני רדיו תל אביב וההתרגשות גדולה. זאת זכות אדירה לשמח ולרגש את המאזינים הזוכים מידי יום ב"תכנית הבוקר" בהגשת גורי אלפי וגלית חוגי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה