תקשורת ומדיה

מנהיגה העליון של איראן בפנייה חריגה: "אתם בצד הנכון של ההיסטוריה"

מנהיגה של איראן כתב בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר) לסטודנטים אשר משתתפים בהפגנות נגד ישראל בארצות הברית, וזכה לכמה תגובות עוקצות מצד דיפלומטים ישראליים. "אם המנהיג האיראני משבח אותך, זה אומר שעשית משהו לא בסדר"
מערכת ice | 
עלי ח'אמנאי (צילום shutterstock, ויקיפדיה/ khamenei.ir)
ברקע ההפגנות הפרו-פלסטיניות שמתקיימות באוניברסיטאות בארה"ב, מנהיגה העליון של איראן עלי חמינאי פרסם ציוץ בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר) ובו הודה למי שלוקח חלק באותן הפגנות. "סטודנטים יקרים באוניברסיטאות בארה"ב של אמריקה, אתם עומדים בצד הנכון של ההיסטוריה", נכתב. הציוץ זכה ליותר ממאה אלף חשיפות, תגובות ושיתופים רבים מצד הגולשים.
בהמשך שיתף כמה ציוצים נוספים בנושא, ובהם הביע אהדה וסולידריות כלפי אותם הסטודנטים. כמה דיפלומטים ישראלים שיתפו את הציוצים וכתבו: "אם המנהיג העליון האיראני משבח אותך, זה אומר שעשית משהו לא בסדר". גם יושב ראש בית הנבחרים האמריקני מייק ג'ונסון הגיב: "אם זכית באייתוללה, איבדת את אמריקה".
חשוב לציין כי עיתון הוול סטריט ג'ורנל דיווח מוקדם יותר החודש כי המחאות הפוליטיות בקמפוסים התקיימו תודות לאימונים ותמיכה של ארגונים קיצוניים אשר הצליחו להתבסס בשנים האחרונות בארה"ב, מתחת לראדר.
   
נזכיר כי מלבד לסטודנטים, גם נשיאי האוניברסיטאות לא ממהרים לגנות את האלימות שבמוסדות החינוך שלהם והקריאות נגד יהודים. זמן קצר לאחר המלחמה נערך שימוע לנשיאות אוניברסיטאות MIT ו PAN והרווארד, אשר הדהימו את קהל הנוכחים באולם לאחר שלא הצליחו להתנגד לקריאות אנטישמיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה