תקשורת ומדיה

מקצועות הטלוויזיה: אלה מגישי ערוץ 12 שיכולים להיות המורים שלכם

חברת פוינט 2 פוינט העוסקת בהפקה, שידורים חיים ועוד, פתחה שני מסלולי לימוד אשר יאפשרו למבקשים לרכוש ניסיון בתחום מעבר לרקע תיאורטי. יולן כהן וגל חן ישתתפו במסלול להכשרת כתבי השטח ומגישי האולפן. מסלול נוסף בהובלתו של איתן אשכנזי יתמחה בעבודת מדיה ואולפן 
מערכת ice |  1
יולן כהן (צילום יחצ)
על רקע מלחמת חרבות ברזל שפרצה בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, נרשמה עלייה בביקוש למקצועות הטלוויזיה והקונטרול שכעת לא נלמדים במוסדות להשכלה גבוהה בארץ. מרבית התוכניות לתואר הראשון כוללות לימודים תיאורטיים בלבד ולא מכינות את הסטודנטים לעולם התעסוקה שמבקש לרב ניסיון קודם.
חברת פוינט 2 פוינט אשר רכשה את אולפני מימד ברמת החייל, מודיעה על פתיחתה של האקדמיה למקצועות הטלוויזיה במסגרתה יהיו זמינים שני מסלולי לימודים. האחד, הוא מסלול להכשרת כתבי שטח ומגישי אולפן בהשתתפות יולן כהן וגל חן מחדשות 12. המסלול יאפשר לסטודנטים להתמקצע בעריכת ראיונות שטח, הגשה באולפן, עמידה מול מצלמה, אתיקה עיתונאית ועוד.
המסלול הנוסף, בהובלתו של איתן אשכנזי יציע המתמחות במקצעות המדיה, הקונטרול והאולפן במסגרתו המשתתפים יוכשרו בעולמות הסאונד, התאורה, וניהול השידורים החיים. בין ההפקות הבולטות שצולמו באולפני החברה בשנים האחרונות ניתן למצוא את ספיישלים של ארץ נהדרת, התכנית של גורי אלפי, מועדון לילה, אהבה חדשה ורבים אחרים. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא בעיה!!!!
    אנצי! 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למדתי את המקצוע ולא בערוץ 2,כך שכל 1 צריך ללמוד קורס בתקשורת ופרסום כדי להבין את המקצועות האלה שיש בהם הרבה מניפולציות!!!!
    סגור