תקשורת ומדיה

פרשן ערוץ 14 חושף: "החלטתי לשתף בסעיף הכי חשוב בחוזה שלי"

נועם אמיר, אשר מונה לאחרונה לפרשן הצבאי של ערוץ 14, חשף בסטורי בחשבון הפייסבוק שלו את הסעיף "הכי חשוב" בחוזה שלו, לדבריו. "הערוץ מודע לעובדה כי במשך 38 ערבים בשנה בהם קבוצתו משחקת הוא יעדר מן המהדורות", נכתב 
מערכת ice | 
ערוץ 14 (צילום shutterstock, מסך ערוץ 14)
רק לפני כשבועיים ערוץ 14 הודיע על מינויו הרשמי של נועם אמיר כפרשן צבאי, לאחר שהופיע בערוץ תקופה ארוכה כאורח. בעקבות כך, אמיר עזב את תפקידו ככתב צבאי בעיתון מקור ראשון. בסטורי שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו, הוא חשף סעיף מעניין במיוחד בחוזה האישי שלו עם הערוץ.
"נועם אמיר אוהד שרוף של מכבי תל אביב, הערוץ מודע לעובדה כי במשך 38 ערבים בשנה בהם קבוצתו משחקת הוא יעדר מן המהדורות, במידת האפשר יעלה לשידור באמצעות צלם מחוץ לאצטדיון. על אף האמור, החברה תהיה רשאית לפי שקול דעתה, להורות לעובד לעבוד גם בימים בהם קבוצתו משחקת, וזאת בעת אירועים ביטחוניים חריגים".
 \  
אמיר, בן 49, החל את דרכו העיתונאית בשנת 1999 ככתב בצפון ברדיו "צפון ללא הפסקה", בחדשות המקומיות ובעיתון מעריב. במבצע "צוק איתן" מונה לכתב הצבאי של "מעריב" ולאחר מכן לכתב הצבאי של העיתון "מקור ראשון" בו שימש עד לאחרונה. במקביל ימשיך אמיר לשדר את תוכנית הבוקר שלו "משכימים" ברדיו 90fm.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה