תקשורת ומדיה

בן כספית בהשוואה מטרידה: זה האירוע ההיסטורי שמזכיר לו את המלחמה

בן כספית חוזר לאירועי ה-7 באוקטובר ומסביר כי התנהלות הממשלה במלחמה אינה שונה מהתנהלות ממשלת גולדה מאיר במלחמת יום הכיפורים. כספית מתח ביקורת על תגובת נתניהו לאזהרות שהעניק גלנט בזמנו: "המטורפים פיטרו אותו"

מערכת ice | 
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
איש התקשורת בן כספית מרבה למתוח ביקורת חריפה על ממשלת הימין בכלל ועל רה"מ נתניהו בפרט. בטורו באתר החדשות "מעריב", כספית חוזר לאירועי הטבח המזעזעים שהתרחשו ב-7 באוקטובר וציין כי למרות שנתניהו טוען כי הוא לא עודכן במתקפת הפתע באותו הרגע, ראש אמ"ן העניק לו לא מעט אזהרות על תרחיש שעשוי להתרחש בעוטף בימים שלפני המלחמה.
לטענת כספית, אמ"ן ניפק לראש הממשלה שלושה מסמכים המזהירים באופן מפורש על אפשרות למלחמה רב זירתית ואף הוסיף: "הרמטכ"ל התחנן לקבל הזדמנות להשמיע את האזהרות הללו בפני השרים".
כזכור, בזמנו גם שר הביטחון יואב גלנט הקפיד להתריע לא מעט על תרחישים דומים, ולאחר שמתח ביקורת על הממשלה, החליט נתניהו על הרחקתו מהתפקיד לזמן מה. בעקבות כך, תקף כספית את ראש הממשלה ומקורביו: "המטורפים פיטרו אותו. מכל עבר הם נחרו בבוז". 
כספית המשיך למתוח ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה וראש הממשלה וציין כי אותה החלטה מתאפיינת בזחיחות: "תנועות ביטול מלגלגות. מי יכול עלינו? מי מסוגל לאיים עלינו? יש לנו 64 מנדטים, אל תשכחו את זה. אנחנו נעשה מה שבא לנו". 
בהמשך דבריו, ציין כספית כי הוא מבחין בדימיון מדאיג בין התנהלות הממשלה הנוכחית שאותה הוא מכנה "ממשלת החורבן" לבין ממשלתה של גולדה מאיר.  "האווירה הזכירה לי אז את היהירות והשאננות הישראלית ערב יום הכיפורים 1973".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה