תקשורת ומדיה

ינון מגל עוקץ: "תענוג. מכות קשות למועמדי מחאת קפלן"

לאחר שארגון "אחים לנשק" והעיתונאי בן כספית הרבו לפרסם ציוצים ברשת החברתית בנוגע לבחירת המועמד הליברלי המזוהה עם מחאת קפלן, ינון מגל מפרסם ציוץ עוקצני במיוחד. ינון מגל: "לא עזרו להם כל הקשקשת ברשת והציוצים ההיסטריים"
מערכת ice |  2
ינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
איש התקשורת ומגיש התוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 , ינון מגל, פרסם ציוץ משעשע ברשת החברתית X  (לשעבר טוויטר) הנוגע לבחירות המוניציפליות שהתקיימו לאחרונה, אשר ארגון "אחים לנשק", ובן כספית הרבו לפרסם ציוצים הקוראים לצאת להצביע למועמדים אשר לקחו חלק במחאות קפלן.
"תענוג. גם הערב בבחירות המקומיות מכות קשות למועמדי מחאת קפלן, אחים לנשק וכל הטרללת", כך ציין ינון מגל בפני עוקביו ברשת החברתית. מלבד זאת, התייחס מגיש הטלוויזיה לשיח הרב שנוצר ברשתות אשר נגע בתמיכת מועמדים המזוהים עם מפלגות השמאל בפוליטיקה הישראלית.
 
"ולא עזרו להם כל הקשקשת ברשת והציוצים ההיסטריים של בן כספית ושאר הרדמנים. ממש פרעות חודש הרדמן". ינון מגל המשיך לעקוץ את ארגון "אחים לנשק", העיתונאי בן כספית ושאר הפעילים התומכים במועמדים שלקחו חלק במחאות קפלן וכתב בסוץ הציוץ: "להמשך בשורות טובות". 
כידוע, ינון מגל מרבה לתקוף ולמתוח ביקורת חריפה על ארגון "אחים לנשק", אשר היה פעיל במחאות הענק שהתקיימו ברחוב קפלן בתל אביב נגד הרפורמה המשפטית של הממשלה הנוכחית.
בציוץ שפרסם אתמול (ראשון), תקף מגל את חברי הארגון "אחים לנשק", לאחר שאלו פרסמו ציוץ תמיכה במועמד המזוהה עם השמאל. בציוץ של הארגון הומלץ על המתמודד זהר בלום לראשות העיר רחובות ונכתב כי "לא מדובר רק בזהות ראש העיר אלא במאבק אמיתי וחשוב בין ליברלים ושמרנים". בתגובה לציוץ של "אחים לנשק", כתב מגל: "העיקר התחייבו שהם לא עוסקים בפוליטיקה כדי לקבל את סעיף 46".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחלה תוכנית אחלה יינון (ל"ת)
    דנית 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    התקשורת שולטת בעולמנו חוץ מבבחירות בו אזרחי ישראל שולט (ל"ת)
    מציאות ישראלית 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור