תקשורת ומדיה

ג'ון סטיוארט מייעץ לסיום המלחמה: "ישראל, תורידי קצת הילוך"

למנחה של התוכנית האמריקאית "The Daily Show" יש הרבה מה להגיד ולייעץ בנוגע למלחמת חרבות ברזל. את התוכנית שלו הוא פתח בביקורת העטופה בהומור על ישראל: "אתם יכולים להיות זהירים בבקשה עם ההפצצות? זאת עצה טובה"

מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום דובר צהל)
הקומיקאי והמנחה ג'ון סטיוארט פתח את התוכנית "The Daily Show" בשיחה על מלחמת חרבות ברזל, כשנתניהו ברקע, הוא העביר עליו ביקורת: "הפתרון שלך להשמיד את חמאס היא על ידי להרוס את כל עזה? זה לא רק יגרום להיווצרות של יותר ארגוני חמאס?", כשברקע נשמעים קולות צחוק מוקלטים.
עוד המשיך סטיוארט בעליצות, תוך כדי שעשה מבטים מתנשאים למסך: "היי ישראל, תורידו קצת הילוך. אתם יכולים להיות יותר זהירים בבקשה עם ההפצצות? זאת עצה טובה". גם ממשלו של ביידן חטף: "אם ארצות הברית מייעצת לסיום המלחמה, למה היא מספקת לישראל עוד תחמושת? זה כמו שסוחר סמים קשים, מוכר ומייעץ 'רק אל תישאר ער כל הלילה' אחרי שהוא מוכר ללקוח עוד שקית".
 כך הוא סיום את המונולוג: "ישראל תפסיק להפציץ, חמאס ישחרר את החטופים, מדינות ערביות שלוקחות אחריות על העם הפלסטיני יתערבו וייכנסו לבנות שטח ניטרלי בין ישראל לשטחים. בנוסף, הסעודים, המצרים והקטארים יבואו ויבטיחו סדר וביטחון לשני הצדדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה