תקשורת ומדיה

הניו יורק טיימס נגד הכתבת הישראלית: "הפרה את נהלי החברה"

הנהלת העיתון היוקרתי "הניו יורק טיימס" מאיים לפטר את הבמאית והעיתונאית ענת שוורץ, אשר עובדת ככתבת פרילאנס עבור העיתון. לדבר ההנהלה, שוורץ הפרה את נהלי החברה כשסימנה לייק לפוסט נגד המעשים של מחבלי חמאס

מערכת ice | 
ניו יורק טיימס (צילום Bizportal)
הנהלת עיתון "הניו יורק טיימס" שוקלת את המשך העסקתה של כתבת העיתון הישראלית ענת שוורץ, שחתומה בין היתר על כתבת התחקיר על האלימות המינית ב-7 באוקטובר. השיקול לפיטורין החל כאשר שוורץ סימנה "לייקים" על שורה על פוסטים פרו-ישראליים ברשתות החברתיות, ביניהם פוסט בו נרשם "להפוך את רצועת עזה למשחטה, אם לא מחזירים במיידי את כל השבויים".
שוורץ החלה לכתוב עבור העיתון רק בנובמבר האחרון והתמקדה בעיקר בעיקר בתגובות הציבור הישראלי למתקפת 7 באוקטובר. בנוסף, שוורץ היא יוצרת קולנוע שעבדה כעוזרת במאי של ארי פולמן בסרט "ואלס עם באשיר", שזכה בפרס גלובוס הזהב. 
בנוסף שוורץ ביימה, כתבה והפיקה את הסרט "חיים סובייטים" על הציירת זויה צ'רקסקי, ששודר בכאן 11. הסרט זכה בין היתר בפרס הפורום הדוקומנטרי בישראל, בפרס הסרט הקצר בפסטיבל סרטי האמנות Master of Art והוקרן בפסטיבלי סרטים ברחבי העולם.

"הניו יורק טיימס" הגיב על הנושא ל-ynet: "אנו מודעים לכך שעיתונאית פרילנסרית בישראל שעבדה עם 'הטיימס' עשתה 'לייק' לכמה פוסטים ברשתות החברתיות, וה'לייקים' האלה הם הפרות בלתי קבילות של מדיניות החברה שלנו. כרגע אנחנו בוחנים את הנושא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה