תקשורת ומדיה

רוסלנה רודינה על המשבר בנישואים: "אין חשק, אין אנרגיות"

אחרי שש שנות זוגיות, מתוכן שנתיים וחצי נישואים, נחשף לציבור הרחב כי רוסלנה רודינה ובעלה איתי פז נמצאים במשבר חריף. אך למרות הקשיים, השניים לא וויתרו. בראיון מספרת רודינה כיצד הם צלחו את הקשיים. לגבי הבאת ילד לעולם היא אמרה: "המצב גרם לחשוב לי להגיד - נסיים עם המלחמה הזו ואז"

מערכת ice |  2
רוסלנה רודינה (צילום Megane Meimoun)
לפני שנתיים, התחתנה הדוגמנית האהובה רוסלנה רודינה עם איש העסקים איתי פז. למרות שהשניים מתחזקים זוגיות כבר מעל ל-6 שנים, גם עליהם המתחים בעקבות המצב לא פסחו. מאז ה-7 באוקטובר, השניים נקלעו למשבר חריף.
בראיון ל'מאקו' רודינה סיפרה: "היום אנחנו כבר אחרי המשבר. כל אחד הסתגר בפינה משלו. דיברתי עם מלא אנשים, הבנתי שזה כמו שהיה עם הקורונה. את פתאום מוצאת את עצמך בבית הרבה, כל יום יש בשורה אחרת ואת כל יום בחדשות, אין לך חשק, אין לך אנרגיות, וזה משפיע. אבל אנחנו אחרי, הכל בסדר".
כשנשאלה על הרחבת התא המשפחתי אמרה: "התחתנו בשביל להרחיב את התא המשפחתי, אבל אני אישית חושבת שכרגע זה לא הזמן. אנחנו בתקופה כזו לחוצה שלא נגמרת, את כל יום מאבדת עוד ועוד אנשים שאת מכירה, נורא מלחיץ. להיכנס לחרדה כזו ועוד עם ילד. זה גרם לחשוב 'רגע, תעצרי, נסיים עם המלחמה הזו ואז'. אז אני כרגע מתמקדת בלעשות הכל באנרגיות טובות וממקום נפשי טוב ולא מלחץ וסטרס".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וואו..היא חייבת להפסיק להתראיין
    אני 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה התחיל עוד מפרשת הזמיר ואבא שלו כשהתראיינה .." כולם עושים את זה"...ועכשיו, הבעל שלה שומר על הפרטיות שלו ועדיין היא משתפת את כל העולם ואישתו בדברים ביניהם...
    סגור
  • 1.
    נכון (ל"ת)
    זיו 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור