בארץ

אורט במיזם מיוחד: "השעה הקשה מעלה צורך לפעול למען הסולידריות"

רשת אורט תקיים מחר את יום המילה הטובה, מיזם לאומי המעודד שיח מכבד, חיובי בין כל גווניה של החברה הישראלית. מנכ"ל רשת אורט, צביקה פלג: "השעה הקשה, שאנו מצויים בה כעם וכחברה, מעלה צורך של ממש לפעול  למען הסולידריות החברתית" 
מערכת ice | 
אורט במיזם לאומי (צילום יח"צ)
מחר (שני) רשת אורט תקיים את יום המילה הטובה, מיזם וקמפיין לאומי המעודד שיח מכבד, חיובי ואוהד בין כל גווניה של החברה הישראלית.  במהלך יום המילה הטובה, מעל ל- 250 בתי ספר של רשת אורט בפריסה ארצית, רשויות מקומיות וחברות עסקיות יערכו אירועים ופעילויות לעידוד שינוי השיח המפלג והמסית בחברה הישראלית לשיח מאחד וחיובי.
על פי רשת אורט, מדובר במיזם חברתי חשוב אשר מעניק הזדמנות להוקיר את הטוב שבעם ולחזק את האחדות.  מנכ"ל רשת אורט, צביקה פלג, הדגיש את חשיבותו של המיזם החברתי והוסיף: "יום המילה הטובה השנה נחוץ מאי פעם. השעה הקשה, שאנו מצויים בה כעם וכחברה, מעלה צורך של ממש לפעול באופן יזום ומשמעותי למען הסולידריות החברתית והשיח המכבד. ועל כן לקחה על עצמה רשת אורט להמשיך ולהוביל את המיזם זו השנה השביעית" .
כידוע, אורט הינה רשת בתי הספר הגדולה בישראל. בחודש נובמבר האחרון, רשת אורט הכריזה כי בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", היא החליטה להעניק למגוון התלמידים שפונו מבתיהם, הן מאזור הצפון והן מאזור הדרום, גישה למגוון פעילויות חינוכיות וחברתיות. לצד זאת, הדגישה רשת אורט, כי היא תספק מחשבים לתלמידים שיצטרכו ללמוד מרחוק.
מנכ"ל רשת אורט צביקה פלג: "החלטנו לקחת אחריות על הילדים שפונו מהעוטף והצפון הנמצאים בבתי המלונות. אורט ערד מלמדת את התלמידים שפונו לים המלח בזום ובמלונות, ומי שצריך מחשבים - אנחנו קונים לו על חשבוננו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה