בארץ

עינת קליש: "לא אתן שמפרץ חיפה יהפוך לעוטף בזן"

ראש עיריית חיפה ד"ר עינת קליש רותם התייחסה לביטול אירועי החג של החגים השנה בעיר, על קרובי המשפחה שנרצחו בקיבוץ בארי ועל האפשרות שהמלחמה תתרחב גם לגזרה הצפונית
מערכת ice |  1
עינת קליש רותם (צילום פלאש 90)
ראש עיריית חיפה ד"ר עינת קליש רותם העניקה ראיון מקיף לאסי לביא בתכניתו "בריזה" המשודרת ברדיו צפון והתייחסה לשלל נושאים העומדים כעת על הפרק: בין היתר דיברה קליש לביטול אירועי החג של החגים בעקבות המלחמה, על קרובי המשפחה שנרצחו בקיבוץ בארי וכן גם על האפשרות שהמלחמה תתרחב לזירה הצפונית ופינוי המפעלים המזהמים ממפרץ חיפה.
"השנה אנחנו לא מחפשים חגיגות ובטח שלא תיירים" פתחה קליש את דבריה והתייחסה לביטול אירועי החג של החגים. "אנחנו נמצאים בתקופה בה אנחנו לא יודעים מה יכול לקרות מחר בבוקר, המטרה שלנו לאסוף את הקהילה שחוגגת ולתת לה הרגשה של חג, למרות שזה חג בלי חגיגה".
על בני המשפחה בקיבוץ בארי ב-7.10 אמרה קליש: "באותו יום לא ידענו מה קורה להם, התקשרנו ואף אחד לא ענה, רק לאחר מכן הבנו שזה משהו גדול. כעבור שבועיים קיבלנו את האישור שבת הדוד ובעלה נרצחו. לא ידענו מה עלה בגורלו של הבן שלהם, רק אחר כך הבנו שהוא נחטף לעזה ולאחרונה קיבלנו אות חיים ממנו".
לסיום דיברה קליש גם על האפשרות שהלחימה תתרחב לצפון ועל פינוי המפעלים המזהמים: "כבר באותה שבת ארורה ביקשנו לרדד חומרים מסוכנים ובסופו של דבר הוציאו צו כזה שאומרת שיציאת וכניסת החומרים המסוכנים תהיה מבוקרת על ידי פיקוד העורף. זה לא מספיק, אני מובילה מאבק נגד זה לא רק בימי מלחמה. הפגישות שלי עם הצבא ופיקוד העורף סביב הנושא, ואנחנו מחפשים פתרונות מה ניתן לעשות. לא מוכנה לקבל את מפרץ חיפה המזוהם כקונספציה. לא אתן להפוך את המפרץ לעוטף בזן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוב פעם הבטחות לריק
    אתי 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שככת אותנו מה הבטחת בר חיים מערבית שעשית סלקציה את משקיע רק בחיפה בקיסריה ביכלל לא אנחנו נוציא מימך את ק חיים ביכלל את לו ראויה ביכלל להיבחר שוב
    סגור