בארץ

למענם: אלו המיזמים עליהם אחראית חברת קורנית במלחמה הנוכחית

בימים אלו, חברת "קורנית דיגיטל" אחראית על שלל מיזמים עבור חיילי צה"ל ומשפחות המפונים שפונו מהדרום והצפון החל מפרוץ המלחמה. מה הם הפרויקטים שהובילה חברת קורנית?

מערכת ice | 
קורנית למען החקלאים (צילום קורנית דיגיטל)
בימים אלו, חברת "קורנית" נרתמת למאמץ המלחמתי ומסייעת לרבים מאזרחי ישראל, החל ממפונים שפונו מהדרום והצפון וחיילים בסדיר ובמילואים. בין היתר, אחראית חברת קורנית על הקמת מערך התנדבות, זאת במקביל להתגייסות צוותי החברה בכל רחבי הארץ.
בין הפעולות המבורכות, אחראים עובדי החברה על סיוע לחקלאים במיון תוצרת חקלאית, זאת בשיתוף עם עמותת "לקט ישראל", שהצטרפה לעזור לנזקקים ולסייע לחקלאים השונים בקטיף. בין פעולות ההתנדבות שביצעו, עובדי החברה בישלו וארזו אוכל לחיילים, ארגנו פעילויות אקולוגיות לילדים עם צרכים מיוחדים שפונו משדרות, הרכיבו חנוכיות עם עמותת "נערי האור" ושינעו חבילות של חברת &JOY למשפחות. יצוין כי מפרוץ מלחמת "חרבות ברזל", מאות עובדי החברה התנדבו ב-24 מיזמים שונים.  
בשל היותה מובילה עולמית בתחום הייצור הדיגיטלי לתעשיית הטקסטיל והאופנה, קורנית יצאה במחווה נוספת למען משפחות החטופים והפיקה מאות חולצות עבורם. כמו כן, החברה דאגה לחולצות מיוחדות ליחידות המילואים וכיתות הכוננות, וגם ייצרה חולצות לתלמידי בית ספר שהשתתפו בעצרת למען שחרור החטופות והחטופים ואף למיצג פלמנקו לתמיכה בהשבת החטופים.
כידוע, קורנית דיגיטל היא מובילה עולמית בתחום הייצור הדיגיטלי לתעשיית הטקסטיל והאופנה. בין תחומי העיסוק של החברה, קורנית דיגיטל יוצרת את מערכת ההפעלה לאופנה עם פתרונות מקצה לקצה הכוללים מערכות הדפסה דיגיטלית, סוגי דיו, מוצרי צריכה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה