תקשורת ומדיה

״המלאכים של ערן״: חמ"ל למען חיילים ומשפחות שפונו מבתיהם

קהילת 'המלאכים של ערן' הקימה חמ"ל למען חיילים ומשפחות שפונו מבתיהם בכל רחבי הארץ. "המטרה היא לתמוך ולסייע לחיילים ומשפחות שפונו מבתיהם בזמן אמת"

מערכת ice | 
המלאכים של ערן (צילום אילן זיסו)
בעקבות מתקפת הטרור נגד מדינת ישראל, הקימה קהילת "המלאכים של ערן" של אנשי עסקים בשיתוף פעולה עם עמותת "מגרש ביתי", במסגרתו נפתח חמ"ל למען חיילי צה"ל ומשפחות שפונו מבתיהם בכלל רחבי הארץ. יניב טבריה, ממקימי הקהילה: "המטרה היא לתמוך ולסייע לחיילים ומשפחות שפונו מבתיהם בזמן אמת".
במסגרת הפעילות נפתחו 2 מתחמי תרומות, האחת באקספו ת"א והשנייה בקניון עזריאלי ת"א. הפעילות כוללת איסוף ושינוע של מוצרי היגיינה, מזון יבש, ציוד רפואי, ציוד לחיילים וכן חנות קונספט בקניון עזריאלי ת"א שמחלקת בגדים חדשים או במצב מעולה למשפחות שפונו מבתיהם.
מהנהלת קהילת "המלאכים של ערן" נמסר: "עשרות אלפי בסיסי חיילים קיבלנו מאתנו תרומות בקטגוריות השונות לפי צורך ואלפי משפחות יצאו מביתם מעכשיו לעכשיו ללא ציוד ובגדים. אנו שמחים לסייע וחלק בגדים לכל המשפחה בכל המידות חינם! הבגדים חלקם יד שניה וגם בגדים חדשים. אנו שמחים לתת מענה רחב עבור משפחות אלה". 
קהילת "המלאכים של ערן" פועלת ללא מטרות רווח. כיום יש כ1000 מתנדבים מדי יום ואנו משתפים פעולה עם גופים מסחריים המובילים במשק כדי שנוכל לרכוש מהם במחירים מסובסדים לטובת המשפחות הזקוקות לסיוע. הקהילה פועלת כבר למעלה מ 9 שנים ללא מטרות רווח. ומסייעת לאלפי משפחות בשנה בעזרה אבל בימים אלה אנחנו נערכים בכמות מוגברת של מתנדבים כדי לסייע לכמה שיותר משפחות במצב הקשה בו אנו נמצאים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה