משפט

בהלה בפתח תקוה: אנשים לא מוכרים צילמו ופרצו לבניינים

תודבי מספר שכונות בפתח תקווה נבהלו לאחר שהבחינו באנשים שאינם מוכרים אשר צילמו וניסו להיכנס לבניינים. בינתיים ראש העירייה פרסם הודעה שניסתה להרגיע את הרוחות
מערכת ice |  1
רמי גרינברג ראש עיריית פתח תקווה (צילום פייסבוק/ רמי גרינברג)
ברשתות החברתיות הופץ סרטון ותמונות של אדם שנקלט במצלמת האבטחה במספר בניינים ברחבי העיר פתח תקווה, מה שגרם מטבע הדברים בימים אלה לחששות בקרב התושבים. האדם תועד מצלם את בניינים במספר שכונות בעיר ולאחר מכן נכנס לבניין.
בפוסט שפורסם בקבוצת פייסבוק באם המושבות נכתב: "יש היום מספר דיווחים מטרידים בעיר לגבי אנשים חשודים שבאים לבניינים, אומרים שהם ניקיון, מצלמים ועושים סיבוב בבניין. לא מבינה מחכים שיקרה פה משהו? מה עושים בנדון? אם זה קרה בבניין שלכם בבקשה תדווחו על כל דבר שנבין את התמונה טוב יותר".
בעקבות הדיווחים, שהגיעו למוקד 106 של עיריית פתח תקווה ולמשטרה, יצאו למקום צוותי ביטחון מטעם העירייה וגם ראש העירייה רמי גרינברג והחלו לסרוק את האזור בעצמו.
בהמשך הערב יצאה הודעה מרגיעה מטעם ראש העירייה: "בעל הרכב הוא בעל חברת ניקיון ללא עבר פלילי, והם מנקים בניינים רבים באם המושבות ונווה גן. נמשיך לעדכן ולהגביר את סיורי האבטחה. תודה למשטרת פתח תקוה על הטיפול המהיר והיעיל".
אלא, שההודעה מטעם גרינברג לא הצליחה להרגיע את כל התושבים והם ממשיכים להביע את החששות שלהם בקבוצות הווטסאפ השונות בעיר. על כן, נותר לגלות האם התופעה תמשיך גם היום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם שהם התאמנו על הגדר במשך שנה לא הייתה סיבה לבהלה
    מיכאלה 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תתעוררו
    סגור