בארץ

צה"ל פונה לתושבי עזה: "למען שלומכם, לפנות את ביתכם"

לפי דיווח חדש, צה"ל פנה בהודעת סמס לתושבי עזה ואותת להם לפנות את הבתים ולרדת למקלטים. לא ידוע מה המטרות של צה"ל כרגע בעזה. במקביל, הורים עדיין מחפשים את ילדיהם הנעדרים
מערכת ice |  1
מלחמת חרבות ברזל (צילום מוחמד עטייה/פלאש 90)
אף שאנחנו נמצאים רק בתחילתה של הלחימה העיקשת בחמאס במסגרת מבצע "חרבות ברזל", מתברר כי צה"ל עדיין מוציא לפועל את נוהל הקש בגג. לפי צילום מסך שמופץ בדקות האחרונות ברשתות החברתיות, צה"ל ממליץ לתושבי עזה להתפנות.
לפי הטקסט שפורסם, צה"ל פונה לתושבי עזה ואומר: "למען שלומכם, עליכם לפנות את ביתכם מיד ולהתפנות אל המקלטים". כמובן שלא ידוע עדיין אילו מטרות צה"ל הולך לתקוף ואם נוהל הקש בגג ימשיך במהלך המלחמה הזו.
כמו כן, הבוקר דווח כי צה"ל תקף את המבנה החדש של בנק המסחר של חמאס ברצועה. מדובר במבנה שנהרס כבר בשנת 2021 והוקם מחדש. כמו כן, יש צפי לפגיעה כלכלית בחמאס בהמשך המלחמה, אם כי לא ידוע מה המטרות המוגדרות.
במקביל לכך, הבוקר דווח עוד על פצמ"רים שנפלו בגבול לבנון בצפון, וחיזבאללה אף לקח על כך אחריות. לפי שעה, הנפילות אותרו בסמוך להר דב, וצה"ל כבר השיב אש. לצד כלל הידיעות הללו ישנן ביקורות רבות כלפי הרשויות על כך שהורים רבים עוד מחפשים את ילדיהם וקרוביהם שנעלמו מתחילת הלחימה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מספיק עם הטמטום הזה - צריך להתאכזר לעזתים כמו שהם עושים
    הקש בגג 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקש בגג -מספיק עם הטמטום הזה - צריך להתאכזר לעזתים כמו שהם עושים לנו
    סגור