תקשורת ומדיה

בן כספית תובע את דודי אמסלם: "בריון, משתמט ועלוב נפש"

סערת בן כספית והשר דודי אמסלם נמשכת על רקע פרסומו של כספית על הדחתו של אמסלם מגדוד המילואים בו שירת. השר תקף: "שלח אליי מכתב תביעת דיבה על כך שאמרתי שהוא שירת רק עד גיל 27", כספית ענה: "מה עושים עם האיש ההזוי הזה? בריון, משתמט, שקרן ובעיקר עלוב נפש"
מערכת ice |  6
בן כספית, דודי אמסלם (צילום טוויטר/ בן כספית, פלאש 90/ הדס פרוש)
נראה כי הקרב בין בן כספית לשר דודי אמסלם סביב השאלה האם האחרון הודח מגדוד המילואים בו שירת - הוכרע. כזכור, בשבוע שעבר, בטור שישי שלו בעיתון "במעריב", כספית חשף כי השר הודח מהשירות. הסיפור הגיע גם לתכנית "אולפן שישי" באותו ערב. אמסלם הכחיש, נכנס בכספית מעל דובן הכנסת, זה מצדו איים בתביעה וכל אלו הביאו אותנו לכך שבן כספית חשף ב'אולפן שישי' ביום שישי האחרון את מכתב ההדחה של אמסלם, שכעת מגיב ותוקף בחזרה.
אמסלם כתב נגד כספית בטוויטר כך: "מר בן כספית שלח אלי מכתב תביעת דיבה על כך שאמרתי שהוא שירת רק עד גיל 27, ולטענתו הוא סחב עד גיל 31... האמת שהוא צודק - הוא נסע בגיל 31 לניו יורק, אכל צ'יזבורגר ורקד במועדונים, חי את החיים הטובים וכל מה שעצר אותו מלחזור למילואים כמוני וכמוכם זה כרטיס טיסה ב-1000 דולר... אתם מבינים איך הרכלן הפתטי הזה מטיף לי מוסר ומכפיש אותי על שירותי הצבאי ללא דופי בסדיר ובמילואים? ככה נראה עולם ערכים הפוך! השקר הופך לאמת והאמת הופכת לשקר. ואת זה אנחנו נתקן בעזרת ה'. תתבייש עיתונאי קטן ועלוב".
 
כספית לא נשאר חייב וענה: "תגידו, מה עושים עם האיש ההזוי, עלוב ולא ברור הזה? אז ככה: לא נסעתי בגיל 31 לניו יורק לרקוד במועדונים ולאכול צ׳יזבורגרים (אני לא רוקד ושונא צ׳יזבורגר). נשלחתי לשליחות מטעם מעריב. כמו שדיפלומט יוצא לשליחות? אז ככה. קיבלתי אפילו מספר ביטוח לאומי אמריקאי ו-ויזת עבודה (אלה הכללים). והייתי אחראי על סיקור כל צפון אמריקה. העברתי את חיי (עם מכולה והכל) לצפון אמריקה. הייתי בחופשת מולדת אחת כל ה-5 שנים".
"הפסקתי אפילו את לימודי המשפטים באוניברסיטת ת״א (אחר-כך חידשתי אותם). מה שכן, יש גם צד אופטימי. בכספי הפיצויים שלך, מר אמסלם, יהיה לי הרבה כסף לכרטיסים לניו-יורק וצ׳יזבורגרים. ובמאמר מוסגר: לאיש הזה הוא נתן אחריות על הוועדה לאנרגיה אטומית. מוזמנים לקרוא שוב את מכתב ההדחה שלו שנכתב ע״י המ״פ בזמן אמת: בריון, משתמט, שקרן ובעיקר עלוב נפש".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אמסלם
    גוגו 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי תעלם לנו מהחיים מר אמסלם?
    סגור
  • 4.
    מערכת בלי מדיוניות כל התקשורת השמאל הרעילה (ל"ת)
    אובמה ראש הנחש 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    בן כספית מזמן היה צריך להרקב בכלא על מסמך הרפז והפצתו
    אובמה ראש הנחש 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ללא שיתוף פעולה וחברות בכת השמאל בג״ץ פרקליטות בנקים תקשורת הכספית הרעילה מזמן הייתה נכנסת לכלא
    סגור
  • 2.
    בן כספית
    קרדאי 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עבודה זה לא אומר לא לעשות מילואים אפילו שאתה עיתונאי זה לא אומר כלום לפחות תדעו לשתוק ולא להתסיס זה עשההוזה לא עשה יש אנשים שעשו צבא עם עט בעד ומחברת זה היה הנשק שלהם ומילואים לא עשו ויש אנשים שנלחמו במלחמות גם כמוכם וכמו דודי ולפעמים מגיעים למצב שפורשים ועוזבים לפעמים קוראים לזה טראומה של אותו הרגע לא בטוח שזה המצב אבל לפחות הוא היה לוחם
    סגור
  • 1.
    לחקור על אמסלם יודעים לחקור על לפיד לא
    פשוט 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צביעות. אתם עיתונאים אלא רכלנים. הרסתם את התקשורת בארץ. ואתה עוד מכנה אותו בשמות. אין גבול לתחתית
    סגור
  • אבל מה לעשות שאמסלם הודח ממילואים ולפיד לא?
    פשוט מאוד 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קשה לקבל את המציאות כשכל חברי הכנסת של הליכוד חדלי אישים אחד אחד...
    סגור