בארץ

יריב לוין קורא לתומכי הרפורמה לצאת לרחובות

"הקול שלנו לא שווה פחות מהקול של מישהו אחר, הזכות שלנו להיות שותפים בקביעת עתידנו כאן לא פחותה משל כל אחד אחר", אמר שר המשפטים
מערכת ice |  1
יריב לוין (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
על רקע פעולות המחאה של יום השיבוש בכל רחבי הארץ, שר המשפטים יריב לוין קרא היום (שלישי) לכל תומכי הרפורמה לבוא להפגין בצומת קפלן בתל אביב ביום ראשון הקרוב. 
"יקירי, תומכות ותומכי הרפורמה, אנחנו מתכנסים ביום ראשון בתל אביב כדי להביע שוב בעוצמה את קולנו בעד הרפורמה, בעד דמוקרטיה אמיתית, בעד כיבוד תוצאות הבחירות", אמר לוין בסרטון מטעם הליכוד. "הקול שלנו לא שווה פחות מהקול של מישהו אחר. הזכות שלנו להיות שותפים בקביעת עתידנו כאן לא פחותה משל כל אחד אחר. אנחנו מתקנים. אנחנו עושים את זה באחריות. אבל אנחנו חייבים לעשות את השינוי הגדול במערכת המשפט".

הפעם האחרונה שתומכי הרפורמה הפגינו במספרים שמשתווים למחאות נגד החקיקה היה בסוף אפריל האחרון, כאשר מאות אלפים התכנסו בירושלים ליד בית המשפט העליון. 
קריאתו של לוין והמחאות מתקיימות במקביל להמשך הדיונים בוועדת החוקה של הכנסת על הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות. על פי הערכות, ההצבעה על הנוסח הסופי יתקיים מאוחר יותר בשלישי בלילה. אם יאושר הנוסח, החוק יעלה לקריאה שנייה ושלישית במליאה בשבוע הבא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איכס מגעיל גועל נפש גורם למלחמת אחים אתה וכל הליכוד. (ל"ת)
    אושרי 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור