בארץ

בדרך לבחירות? גולדקנופף: "בלי חוק הגיוס - הממשלה תתפרק"

שר הבינוי והשיכון מאיים על נתניהו כי אם חוק הגיוס לא יעבור לפני אישור התקציב, יהדות התורה תפרוש מהממשלה. האיום מצטרף למתקפה החריפה אמש של השר מאיר פרוש, ולהחרמת ההצבעות בכנסת של עוצמה יהודית, ומרמז על התפוררות הקואליציה 
מערכת ice | 
יצחק גולדקנופף (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אם לא מספיקים האיומים על המשך כהונת הממשלה, הערב מתפרסם איום ממשי נוסף, הפעם מצד יו"ר יהדות התורה, שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, שאומר כי "אם חוק הגיוס לא יעבור, הממשלה תתפרק".
בראיון שיפורסם מחר בעיתון החרדי "משפחה" מאיים גולדקנופף כי אם חוק הפטור מגיוס לא יעבור לפני אישור התקציב, כפי שהובטח לחרדים בהסכמים הקואליציוניים, יהדות התורה תפרוש מהממשלה.

"ראש הממשלה קיבל ממני מידע חד משמעי ולפיו יש הוראה ממועצת גדולי התורה שאם חוק הגיוס לא יעבור לפני התקציב, נפרוש מהממשלה. כל עוד אין הוראה אחרת, זה מה שנעשה. מועצת גדולי התורה אמרה לארבעת חברי 'אגודת ישראל' דברים ברורים. זה חתום בהסכם הקואליציוני. כל עוד אין הכרעה אחרת אנחנו מצווים לפעול בהתאם", אמר גולדקנופף בראיון.
האיום של גולדקנופף מצטרף למתקפה החריפה אמש של השר מאיר פרוש, שאמר בראיון ל"כיכר השבת": "אנחנו רוצים חוק את הגיוס לפני התקציב ופסקת התגברות ב-61. אם נתניהו לא יכול, שילך הביתה". עוד אמר פרוש: "בשביל מה אני נתתי יד להקים ממשלה כזו? כדי שאני אשמע את התירוצים של פקידי האוצר שנאמרו בתקופת בנט-לפיד"?
היום הודיע השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) כי מפלגתו תחרים את ההצבעות בכנסת במחאה על התגובה הרפה לירי הרקטות מעזה. בתגובה אמרו בליכוד: "איתמר בן גביר לא חייב להישאר בממשלה", ובן גביר השיב: "אם נתניהו לא רוצה עוצמה יהודית בממשלה - הוא מוזמן לפטר אותנו. לא נגיע להצבעות בכנסת עד שראש הממשלה יפנים שהמטרה של הממשלה הזו היא ממשלת ימין מלא-מלא"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה