בארץ

יאיר לפיד: "הטרור לא ינצח, נכה בהם ביד קשה"

יאיר לפיד תקף אחרי הפיגוע המחריד בבקעה, בו שתי נשים נרצחו ואחת נוספת נפצעה אנוש: "שישי שחור וכואב. מחיר הטרור כבד היום והלב נשבר. כוחות הביטחון לא ינוחו עד שישיגו את הרוצחים הנתעבים"
מערכת ice |  3
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
פיגוע ירי מחריד היום (שישי) בבקעת הירדן, זאת על רקע ההסלמה בכל הגזרות בארץ, כאשר שני מחבלים נכנסו עם רכבם ברכב בו נסעו אם ושתי בנותיה, ירו בהן ונמלטו מהמקום, כאשר מותן של שתי הבנות נקבע במקום, בעוד האם פונתה במסוק של מד"א כשהיא במצב אנוש ולא יציב לבית חולים, שם היא עוברת בשעה זו סדרת בדיקות.
יאיר לפיד, ראש הממשלה לשעבר ויושב ראש האופוזיציה הנוכחית, העלה פוסט לרשתות החברתיות בעקבות הפיגוע המחריד, בו הוא שלח מסר למפגעים ולמחבלים: "שישי שחור וכואב. שתי נשים צעירות נרצחות בבקעה. אישה נוספת נלחמת על חייה", כתב לפיד בפתח דבריו".
בהמשך, יאיר לפיד שלח מסר תוקפני במיוחד לחמאס ולשאר ארגוני הטרור: "מחיר הטרור כבד היום והלב נשבר. אני מתפלל עם כל עם ישראל על חייה של האישה ושולח ניחומים חמים למשפחות שאיבדו היום בבקעה את היקרות להן מכל. כוחות הביטחון לא ינוחו עד שישיגו את הרוצחים הנתעבים. הטרור לא ינצח אותנו, נכה בהם ביד קשה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ואת זה אומר לוחם סיירתתת חחחחחח (ל"ת)
    קובי 04/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יאיר לפיד את איש צבוע ומושחת ..כי מלחמת האחים
    רני גוטליב 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאתה חותר אליה ופועל בכל הכוח שתפרוץ..היא תגרום לאלפי הרוגים. ולעשרות אלפי פצועים והרס רב ! הצתת בנינים ומכוניות..לכן אתה צבוע.
    סגור
  • 1.
    " נכה בהם העוצמה "
    מכלוף 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מקשיב למה שאתה אומר: " נכה " ? - מי זה, נכה ? האין זה, מה שאמר האזוב לאוניה : " הפלגנו " ?
    סגור