בארץ

דרעי מזהיר: "אם לא יהיו הבנות - נמשיך בחקיקה כמתוכנן"

יו"ר ש"ס התראיין לביטאון המפלגה ואותת לנציגי האופוזיציה במו"מ בבית הנשיא: "החוקים כבר מוכנים לקריאה שנייה ושלישית". על ההסברה אמר: "יצאנו למלחמה גרעינית עם אקדח קפצונים"
מערכת ice | 
אריה דרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו"ר ש"ס אריה דרעי מודה כי אם הקואליציה הייתה מביאה את חוקי הרפורמה המשפטית להצבעה, "כמעט בוודאות לא היו לנו 61 אצבעות, ויותר מכך היינו גם גורמים להתפרקות הקואליציה".
בריאיון לביטאון ש"ס "הדרך", הזהיר דרעי את האופוזיציה משיבוש המשא ומתן: "צריך לדעת מתי קצת לכופף את הראש, כדי שאחר כך נוכל להרים אותו ולהצליח להגיע אל המטרה. אם נגיע להבנה מה טוב, בוודאי שכולנו נשמח שיש הבנות והסכמות. אם לא - אם הם ישבשו את המשא ומתן - אנחנו נתקדם בלעדיהם. אם נגיע להבנות - הנה מה טוב, אם לא אז נמשיך בחקיקה כמתוכנן. צריך לתת הזדמנות במהלך החודש הקרוב להידברות".

"אבל אם מישהו ינסה לנצל את הרצון הטוב שלנו ואת האחריות שלנו", התריע דרעי, "הוא ימצא קואליציה מאוחדת, חזקה, מגובשת וצודקת בכנס הקיץ שתפעל בחכמה, בלי טעויות, כדי להעביר שלב אחר שלב את כל השינויים. בוא לא נשכח - החוקים כבר מוכנים לקריאה שנייה ושלישית, לא צריך לחכות עוד חודשים. ברגע שנרצה אפשר להיכנס למליאה ולהעביר את החוקים".
 
כן הודה דרעי כי ההסברה סביב החקיקה היתה לקויה: "לא התנהלנו נכון. חד משמעית. יצאנו למלחמה גרעינית עם אקדח קפצונים. לא התארגנו בהסברה נכונה, באסטרטגיה נכונה איך להעביר את הרפורמה, איך להסביר לציבור מה בדיוק אומרת הרפורמה ואיך היא פותרת את הבעיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה