בארץ

טלי גוטליב נגד הליכוד: "הצבעתם ימין, ניצחתם ימין וקיבלתם שמאל"

הכרזת ראשי הקואליציה הלילה על קבלת המתווה שהציג יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן מעוררת מחלוקת עזה דווקא בשורות הקואליציה: "אין חדש תחת השמש. הצבעתם ימין, ניצחתם ימין וקיבלתם שמאל", ביקרה בחריפות חברת הכנסת טלי גוטליב
דוד זולדן |  2
טלי גוטליב, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אריק מרמור)
ראשי הקואליציה הסכימו על מתווה חד צדדי המציג את הרפורמה המשפטית במתכונת מתונה יותר אלא שבליכוד לא אהבו בלשון המעטה את המתווה החדש: "אין חדש תחת השמש. הצבעתם ימין, ניצחתם ימין וקיבלתם שמאל", צייצה הבוקר ח"כ טלי גוטליב.
ראשי הקואליציה סיכמו כי חקיקת התיקון ביחס להרכב הוועדה לבחירות שופטים תושלם עד תום המושב הנוכחי, לפני חג הפסח. לפי בסיס המתווה שהוצג על ידי יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) - הקואליציה תמנה את שני השופטים הבאים בבית המשפט העליון - ובהמשך תיבחן אפשרות ששופטים נוספים ייבחרו בהסכמה רחבה יותר.
ח"כ גוטליב מהליכוד זעמה על ההחלטה ואמרה הבוקר לשרון כידון וישי שנרב ב-ynet radio כי: "אני קמה לבוקר של כניעה ואני לא אדם נכנע ולא אדם מתכופף. ויתרנו על הרפורמה, זאת משמעות ההצעה הזאת. רוטמן משפטן מצוין, אבל הוא נכנע".
גם ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד הביע אכזבה מהמתווה החדש: "המתווה שהוצג על-ידי שמחה רוטמן בנושא הוועדה למינוי שופטים אינו נכון בעיניי. לא יצאנו למהלך הזה כדי למנות שני שופטים בעליון".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו
    שולי 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכרוכיה פתחה שוב את פיה.
    סגור
  • 1.
    רוטמן
    ניסים 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכזבת הסיבוב הזה היא רוטמן הבלגן בכנסת מתחיל בועדת החוקה איך חזרת בך והורדת רגל מהגז העם היה איתך נראה כאילו קיבלת הבטחות מרחיקות לכת ולכן פנית שמאלה כמה חבל
    סגור