בארץ

טרגדיה בנגב: בני זוג נהרגו בהתרסקות מטוס קל על הכביש

מטוס קל מדגם אולטראלייט התרסק ועלה באש בעת שניסה לנחות נחיתת חירום על כביש 60. שני נוסעי המטוס, בני הזוג רוני ולילך שושן, נספו והותירו אחריהם שלושה יתומים 
מערכת ice | 
רוני ולילך שושן נהרגו בהתרסקות (צילום טוויטר)
אסון בעת טיסה חזרה מים המלח: בני הזוג רוני ולילך שושן, תושבי להבים, נספו הבוקר (שבת) בהתרסקות מטוס קל בעת שניסו לנחות נחיתת חירום בכביש 60, והותירו אחריהם שלושה יתומים.
המטוס הקל מדגם אולטראלייט התרסק בכביש סמוך למחלף שוקת שבדרום ועלה באש, זמן קצר לאחר שהמריא ממנחת שדה תימן. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה, זיהו את בני הזוג ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותם במקום. טרם ברורה הסיבה להתרסקות. בעקבות האירוע, כביש 60 מכיוון צומת שוקת לכיוון באר שבע נסגר לתנועה לזמן קצר. 

רוני (55) היה בכיר לשעבר בחברת כימיקלים לישראל וכיום בעלי חברה בפארק ההייטק בלהבים. לילך (51) הייתה סמנכ"לית הכספים של הקיבוצים דביר ולהב. הזוג הותיר אחריו שלושה ילדים יתומים בני 17, 20 ו-23.
ראש מועצת עומר פיני בדש, שהיה שותפו למטוס של רוני שושן, סיפר בראיון לרדיו כי המטוס קל שהתרסק היה מטוס משוכלל ומתקדם עם טייס אוטומטי ו-GPS, וכי רוני היה טייס מנוסה. לדברי בדש שוטר שהיה בקרבת מקום דיווח שראה חלק נופל מהמטוס זמן קצר לפני ההתרסקות. בדש העריך שהטייס ניסה לנחות על הכביש בלית ברירה, וסיפר כי לפי עדויות בני הזוג היו בחיים בעת ההתרסקות, אך נספו בדליקה שפרצה.
 
שירותי הכבאות מסרו כי "במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל התקבלו כמה קריאות על עשן שחור וסמיך באזור צומת שוקת ומטוס קל שנראה במקום. צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת באר שבע הוזנקו למקום האירוע, ובהגיעם למקום זיהו כי מדובר בהתרסקות מטוס קל שבוער ובו שני לכודים. הלוחמים פעלו לחלץ את הלכודים במקביל לפעולות הכיבוי עד להשגת שליטה מלאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה