בארץ

השר מרגי: "אם דרעי לא יהיה בממשלה - אין ממשלה"

לקראת ההכרעה בבג"ץ בעניינו של דרעי המתח במפלגה הספרדית שובר שיאים. עוד אומר שר הרווחה מש"ס כי "אמליץ למועצת חכמי התורה לפרוש מהממשלה" 
דוד זולדן |  1
יעקב מרגי (צילום ויקיפדיה)
שר הרווחה מטעם מפלגת ש"ס, יעקב מרגי, מצחצח חרבות ומקצין עמדות לקראת ההכרעה בג"ץ בעניינו של דרעי. מרגי תקף ואמר כי "אם דרעי לא יהיה בממשלה - אין ממשלה, אמליץ למועצת חכמי התורה לפרוש מהממשלה". כך אמר הבוקר לכאן רשת ב. גם שר הפנים והבריאות וחבר הכנסת מטעם מפלגת ש"ס, משה ארבל, שוחח עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ברדיו 103FM והצהיר כי "יהיה זעזוע קואליציוני".
"השלב הראשון עם פסילתו של דרעי הוא חזרתו להיות חבר כנסת. הסיפור פה הוא לא דרעי, אלא מה המשמעות של 400 אלף אזרחים שיצאו מהבית ביום הבחירות. אף אחד כאן לא מעל החוק, גם ראש הממשלה, אף אחד לא מצפה שתהיה כאן אנרכיה. מיד לאחר מכן, יצטרך ראש הממשלה להבין מה תהיה המשמעות של הדבר הזה. זה יהיה זעזוע קואליציוני". 
בסיום דבריו, הבהיר סגן השר ארבל: "יש כאן איום אמיתי על הדמוקרטיה, ומהלך שהוא הכי קרוב ל־D9 בכנסת. לא נאפשר למחיקת קולם של 400 אלף מצביעים, עילת הסבירות היא שאלה משפטית אמיתית שצריך לתת עליה את הדעת. הציבור שלח אותנו למשימה, כשמוחקים את הסיפור של המצביעים, אי אפשר להעביר את זה מסדר היום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שיחליט לכאורה מאוד ישמח
    Mtlk 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמחליט לכאורה מאוד ישמח עם תחליטו לא להיות בממשלה.למעשה הם גם לכאורה מאוד ישמחו עם כל הממשלה הזאת לא תיהיה בהרכבה הנוכחי.ואולי בכלל.לא בטוח שהממשלה הזאת לכאורה הם פיללו. רק מלקרוא את התגובה הזאת.הם עלולים לכאורה לקבל מוטיבציה לקבלת החלטות אמיצות
    סגור