בארץ

מחר: מאות תושבי אשדוד יפגינו נגד יוקר המחייה

יריית הפתיחה של גל המחאה של ההסתדרות נגד יוקר המחייה החלה היום בחיפה ותימשך מחר באשדוד: תושבים, גמלאים ועובדים יפגינו במרכז העיר ויצעקו "די!"
מערכת ice |  4
הפגנה נגד יוקר המחייה (צילום דוברות ההסתדרות)
אחרי שמאות רבות השתתפו היום ביריית הפתיחה של המאבק החברתי נגד יוקר המחייה היום בחיפה - מחר תעבור המחאה דרומה אל תושבי אשדוד, אשר יחד עם עובדים, ועדים וגמלאים ייצאו להפגין בצומת הרחובות הרצל ומנחם בגין בעיר, החל מהשעה 15:30.
גל המחאה הארצי שמובילה ההסתדרות עלה מדרגה היום, עם תחילת ההפגנות ויימשך מחר כאשר יו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות חיים שייב ינאם באירוע. המחאה יצאה לדרך במטרה לקרוא לממשלה הנכנסת לאמץ את תכנית ההסתדרות לטיפול ביוקר המחייה ולהפעיל תכנית חירום להפחתת העלויות.

המפגינים ילוו בנציגי ההסתדרות במרחב ובאנשי אגף ההתאגדות, ויניפו שלטים שעליהם נכתב בין היתר "די! שכר המינימום לא מספיק לקיום מינימלי", "די! נמאס לנו לשלם את המחיר", ו"די! חייבים לדאוג להעלאת קצבת הזקנה".
ההסתדרות מדגישה כי על אף שהמאבק הנוכחי מופנה למקבלי ההחלטות, ההפגנות לא יישאו אופי פוליטי. זאת משום שההשפעות של עליית האינפלציה, גל ההתייקרויות במשק, שחיקת שכרם של העובדים והעוני שנגזר על הגמלאים – אינם סוגיה של ימין ושמאל והם משפיעים על הכיס של כולנו. לדברי המארגנים מדובר במאבק חברתי ומשתתפי ההפגנות ישקפו את כל גווני החברה הישראלית.
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אנחנו יוצאים היום לרחובות, מימין ומשמאל, דתיים וחילוניים, עובדים וגמלאים – ודורשים מהממשלה החדשה לפעול להפחתה מיידית ביוקר המחייה. לא נהסס לפעול עד שנראה הירתמות אמיתית של מקבלי ההחלטות ופתרונות שיסירו את החרב הכלכלית שמונפת על החברה הישראלית".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בוקר
    Jill b 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוקר טוב ארנון
    סגור
  • 3.
    ממשלת החידלון והכישלון של יהיר/בנט אחראית למחדל (ל"ת)
    יוסף 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עובדי מדינה עשירים.....
    זאב 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפגינו קודם כל על משכורתם ותנאיהם החזיריים של עובדי נמל אשדוד , הפנסיונרים של צבא קבע, עובדי רשות התעופה , טייסים ועוד
    סגור
  • 1.
    בהצלחה, נקווה לשינוי לטובה (ל"ת)
    מור 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור