בארץ

נתניהו מגיב לפגישה של טראמפ עם קניה ווסט: "טעות גדולה"

"ההחלטה של טראמפ הייתה שגויה ולא במקום. אני חושב שזו טעות, הוא לא צריך לעשות את זה", טען נתניהו בראיון שהעניק לגוף תקשורת אמריקאי
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
כזכור, בסוף שבוע האחרון, נשיא ארצות הברית לשעבר - דונלד טראמפ, נפגש לארוחה עם קניה ווסט וניק פואנטס, באחוזתו במאר-א-לאגו בפלורידה, מה שעורר סערה גדולה וביקורת רחבה כלפי טראמפ. ווסט הוא דמות לא רצויה בימים אלו בכל רחבי העולם, בעקבות המתקפה האנטישמית שלו בחודש האחרון. לגבי פואנטס - מדובר ב"מכחיש שואה מוצהר, תומך בעליונות הלבנה ושונא יהודים גדול", כך על פי ההסתדרות הציונית של אמריקה.
הארגון גינה את טראמפ בעקבות הארוחה המפוקפקת, כמו גם ארגונים אחרים ברחבי ארצות הברית ובעולם וכעת הגיע תורו של ראש הממשלה הנכנס של ישראל בנימין נתניהו. ביבי העניק ראיון לעיתונאית ברי וויס, מטעמו של גוף התקשורת האמריקאי Common Sense ובו התייחס למפגש המדובר של שותפו הוותיק מהימים ששניהם כיהנו בו זמנית כראשי המדינות.
"ההחלטה של ​​טראמפ לסעוד איתם (ווסט ופואנטס) הייתה שגויה ולא במקום. אני חושב שזו טעות, הוא לא צריך לעשות את זה", אמר נתניהו, אך הדגיש כי טראמפ "היה תומך אדיר של ישראל ואני מעריך ללא בושה את מה שהוא עשה למען ישראל". ביבי הוסיף:  "אני מקווה שזה לא יחזור על עצמו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טראמפ וביבי, שניים שנשענים על גזענים שונאי אדם
    איילת 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והכל למען רווח פוליטי. מזכיר לכם משהו? גם לי.
    סגור