בארץ
השרים רגב ואמסלם הסכימו: זו היו"ר הבאה של חברת נת"ע
כשלושה חודשים לפני סיום הקדנציה של מנכ"לית נת"ע מיה לינקוורניק מסתמן שהשרים רגב ואמסלם הגיעו להסכמה בניהם על מי שיחליף אותה בתפקידה. האם מנכ"לית עיריית בת ים לשעבר מתאימה להוביל את הפרויקט התחבורתי הגדול בתולדות המדינה?
הרכבת הקלה בגוש דן (המטרו), הפכה לפרויקט התחברותי הגדול והיקר ביותר בתולדות מדינת ישראל עם עלויות הקמה בגובה של 150 מיליארד שקל. על הקמתו מופקדת חברת נת"ע ובראשו עומדת בשנים האחרונות יו"ר הדירקטוריון מיה ליקוורניק, מונתה ב-2022 על ידי השרה לשעבר מיכאלי וצפויה לסיים את הקדנציה בחודש מאי הקרוב.
בתום חיפושים למי שירש את ליקוורניק, נודע כי השרים רגב ואמסלם הסכימו על המועמדת הראויה ביותר. על פי הפרטים שפורסמו לראשונה בכלכליסט מסתמן כי יו"ר נת"ע הבאה תהיה מנכ"לית עיריית בת ים לשעבר יודפת אפק ארזי.
כדי לקבל את האישור הסופי, המינוי המקצועי אשר מקודם על ידי שני השרים, צריך לעבור שלוש משוכות נוספות - לזכות באישור דירקטוריון נת"ע, משרד האוצר והוועדה למינויים בכירים.
עוד ב-
אין ספק שאפק ארזי, מהווה מועמדת ראויה כשרקורד המקצועי שלה כולל שנים במגזר הציבורי במהלכן שימשה כאחראית על תחומי התשתיות והאנרגיה במשרד האוצר, סגנית ראש רשות החברות הממשלתיות, מנכ"לית עיריית בת ים וכיום לצד עבודה בשוק הפרטי היא משמשת גם כיועצת לאגף התקציבים ולמשרד הפנים על הבראת רשויות במשבר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה