בארץ

חזית פומבית מול החרדים? נתניהו וסמוטריץ' בהבהרה נחרצת

השר גולדקונפף דרש קידום חוק הגיוס טרם ההצבעה על התקציב, נתניהו וסמוטריץ' מיהרו להבהיר "לא יקרה". והדגישו כי התקציב יעבור במועדו
דורון בלוך |  1
יצחק גולדקנופף (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, אבשלום ששוני)
לאחר שהשר יצחק גולדקנופף מיהדות התורה הציב אולטימטום כי הוא דורש את קידום חוק הגיוס לפני ההצבעה על התקציב, ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר סמוטריץ' מיהרו להבהיר בישיבת הממשלה, וכן דאגו להביר זאת גם בצורה פומבית לציבור, כי לא יסכימו לכך.
במהלך ישיבת הממשלה, הבהירו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ כי תקציב המדינה חייב לעבור במועדו, זאת בהתאם לעקרונות התקציב שכבר סוכמו. מכך, ראש הממשלה ביקש מהשרים להתכנס למשא-ומתן מול משרד האוצר לקראת הדיון ביום חמישי הקרוב.
שר האוצר ציין כי מדובר בתקציב מאתגר בתקופת מלחמה וכי  נדרשת אחריות פיסקלית מכלל השרים על מנת לאפשר למשק לפרוץ בחזרה למסלול של צמיחה בסיום המלחמה. וכן ראש הממשלה ושר האוצר אמרו לשרים כי הם מצפים להבין את גודל השעה ולהירתם לעניין.
מהלך זה של אמירה נחרצת ופומבית השתהה, שכן אף אחד מהצדדים אינו אינו מעוניין בפתיחת חזית מול החרדים בתקופה זו, אך נראה כי נתניהו וסמוטריץ', עושים זאת לאחר שאכן התוודע כי אין רוב בקואליציה לחוק הגיוס ממילא, ועל כן אין בדבר איום כלל, ואף אין בכך אמירה של ממש. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסום
    זך 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גולד חרופ לך הביתה פרזיט אל תאיים,גן עדן קיבל.תה מראש הממשלה
    סגור