בארץ

"נחשפתי למציאות הקשה שחווים התושבים": אמירת גפני שעוררה תמיהה

ח''כ משה גפני אמר "נחשפתי הערב שוב למציאות הקשה החווים התושבים" ביחס לפקקים במודיעין עילית עקב עבודות בכביש, וספג ביקורות רבות ברשת, על האבסורד בעיסוק בנושא בעת הזו, ועל המסרים התמוהים מנוסח ההודעה, ובעיקר מכך שראש העיר הינו נציגו
דורון בלוך | 
משה גפני (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אתמול בערב (שני) פרסם חבר הכנסת משה גפני (יהדות התורה) בחשבון ה-X שלו על נושא בעיית כביש 446ה הנמצא במודיעין עילית, תחת נוסח זועק, ועורר את זעם הגולשים שלא חסכו בביקורת על העיסוק בכך בעת הלחימה בצפון ובדרום, וכן על העניין כי הוא בקואליציה, ומדוע לא פשוט מטפל בכך.
בדברים שפרסם, כתב ח''כ גפני "נחשפתי הערב שוב למציאות הקשה החווים תושבי מודיעין עילית והיישובים הסמוכים בבנימין, בפקקים הבלתי נסבלים של כביש 446, עקב הימשכות העבודות בכביש, הגובלים בפיקוח נפש של ממש. שוחחתי עם סגה"ש הרב אורי מקלב, עם ראש העיר הרב יעקב גוטרמן וכן הערב שוב עם מנכ"ל נתיבי ישראל מר ניסים פרץ שהבטיח לפעול בנושא ביתר שאת. בכוונתי לעקוב אחר התקדמות העבודות בכביש ולא ארפה מהעניין על מנת שאלו יסתיימו במהרה לרווחת התושבים".
על כך, ספג גפני ביקורת רבה מהמגיבים ברשת, שתהו על העיסוק בכך בעת הזו, והאם נחשף גם למציאות בקשה של המילואימניקים, משפחות החטופים והמפונים. כמו כן תהו הגולשים מדוע אינו כחבר קואליציה פונה בעניין לשרת התחבורה מירי רגב, וכן מדוע הנושא לא מטופל על ידי ראש העיר אליו סיפר שפנה, שכן הינו נציג מפלגתו של גפני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה