בארץ

לאחר פיגוע הירי ליד ים המלח: מה גורלו של הפסטיבל האהוב?

פסטיבל התמר נמשך כמתוכנן למרגלות מצדה, למרות פיגוע ירי במושב נאות הכיכר. כוחות צה”ל נטרלו שני מחבלים, והאזור מאובטח היטב. מופעים של אמנים מובילים ימשיכו להתקיים בסוף השבוע תחת אבטחה מוגברת
מערכת ice | 
פסטיבל הבירה עין גב (צילום אורן מגידיש)
פסטיבל התמר נפתח אתמול (חמישי) למרגלות מצדה, למרות פיגוע הירי שאירע היום במושב נאות הכיכר שבדרום ים המלח. בהודעת הפקת הפסטיבל נמסר כי האירועים יימשכו כמתוכנן, בתיאום עם כוחות הביטחון, שהגבירה את אמצעי האבטחה באזור הפסטיבל.
הערב הראשון של הפסטיבל נפתח במופע של שלמה ארצי, שאירח את להקת החברים של נטאשה ואביב גפן. במהלך סוף השבוע צפויים להופיע על הבמה המרכזית אמנים מובילים כמו מוניקה סקס, ברי סחרוף, רמי פורטיס ודודו טסה, שיארח את ריקי גל. לצד זאת, יתקיימו מופעי זריחה מיוחדים במצדה עם אמנים כמו אביתר בנאי, יסמין מועלם ופאר טסי.
במקביל, צה”ל פרסם כי במהלך פיגוע הירי בדרום ים המלח, כוחות צבאיים זיהו מספר מחבלים שחצו מירדן לישראל. הכוחות הוקפצו לנקודה והצליחו לנטרל שני מחבלים שפתחו באש. כתוצאה מהאירוע נפצעו שני אזרחים ישראלים במצב קל ובינוני. כוחות צה”ל ממשיכים במאמצי חיפוש אחר מחבל נוסף שנמלט מהזירה.
למרות המתיחות הביטחונית, מארגני הפסטיבל הדגישו כי האירועים יתקיימו תחת אבטחה מוגברת והאזור בטוח למבקרים. הציבור נקרא לשמור על עירנות ולפעול לפי הנחיות כוחות הביטחון, אך האווירה הכללית נותרה רגועה, והפסטיבל נמשך באווירת תרבות חגיגית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה