בארץ

פיגוע ירי במושב נאות הכיכר: שני פצועים בינוני, שני המחבלים נוטרלו

פיגוע ירי במושב נאות הכיכר: שני מחבלים נוטרלו על ידי כוחות הביטחון, ושני פצועים באופן בינוני. כוחות צה”ל סורקים את האזור בעקבות חשד למחבלים נוספים ונותנים מענה ביטחוני לתושבים
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ גרשון אלינסון)
פיגוע ירי התרחש היום (שישי) במושב נאור הכיכר שבדרום ים המלח, כאשר שני מחבלים ניסו לחדור ליישוב ופתחו באש לעבר כוחות הביטחון. האירוע התרחש בשעות הבוקר, וכוחות צה"ל זיהו את החבלים שחצו את הגבול מירדן לשטח ישראל.
לפי הדיווחים הראשוניי, שני המחבלים נוטרלו על ידי מירי של רבש"ץ היישוב, אך במהלך האירוע נפצעו שני ישראלים אחד באופן בינוני ואחד באופן קל כשהם בהכרה. המושב נאות הכיכר, הממוקם הצפון הערבה, אינו נחשב לאזור רווי אירועי פח"ע, ולכן הרקע והנסיבות של הפיגוע עדיין נבדקים.
בשל החשש מהתרחשויות נוספות כוחות הביטחון במרחב חבל אילות הונחו להגביר את רמת הערנות והכוננות. במקביל, כוחות זק"א פועלים במקום כדי לטפל בנפגעים ולסייע לכוחות החירום. עד כה, לא התקבלו דיווחים על פצועים נוספים, אך יש חשש שמחבלים נוספים עשויים להיות באזור.
שר התפוצות עמיחי שיקלי הגיב על הפיגוע: "הברחות האמל״ח הסיטונאיות, המאמצים האיראנים האינטנסיביים לערעור המשטר ופיגוע שני תוך חודש וחצי - גבול ירדן הוא האתגר הביטחוני הבא."
 
כוחות הביטחון ממשיכים בסריקות במרחב כדי לוודא את ביטחון התושבים ולמנוע איומים נוספים. האירוע מהווה תזכורת למציאות הביטחונית שאנו חיים בה וחשיבות הערנות של כוחות הביטחון והאזרחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה