בארץ

המשטרה מנצחת במאבק בפשיעה? המבצע החריג נחשף | צפו

המשטרה ממשיכה להילחם בפשע המאורגן: במסגרת פעילות שביצעו שוטרי מחוז צפון ולחומי מג"ב, הכוחות פשטו על יעדים בכפר בצפון הארץ. במהלך הפשיטה נעצרו מספר חשודים ונמצאו נשקים ויותר מ-400,000 שקל | כל הפרטים
מערכת ice | 
מעצר (צילום דוברות משטרת ישראל)
המשטרה ממשיכה במלחמתה נגד הפשע המאורגן ברחבי ישראל. בהמשך לכך, שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי מג"ב נלחמים סביב השעון על מנת לסכל את אירועי הירי והפשיעה האלימה. הכוחות מבצעים מבצעים במהלכם הוא תופסים עבריינים בשעת מעשה ומפעילים אמצעים טכנולוגיים כדי שיוכלו לאתר כלי נשק ולעצור חשודים.
אתמול (שני), פשטו שוטרי המחוז הצפוני יחד עם לוחמי מג"ב וכוחות היס"מ על מספר יעדים בכפר כעביה. במהלך הפעילות נתפס אקדח מסוג גלוק, מחסנית ותחמושת ובחיפוש נוסף נתפס סכום כסף גדול בשקלים ודולרים בסכום של למעלה מ-400,000 שקל ואקדח איירסופט.

כלי הנשק והכספים שנתפסו במהלך המבצע בכפר כעביה, קרדיט: דוברות המשטרה
במהלך הפעילות, פורקו עשרות מצלמות שחלשו למרחב הציבור ותיעדו את הנעשה בו. שני חשודים תושבי הכפר, נעצרו לצורך המשך חקירתם בתחנת המשטרה ובסיומה שוחררו בתנאים מגבילים. עם זאת, במשטרה ציינו כי צפויים מעצרים נוספים.
 

משטרת מחוז צפון מקיימת פעילות ענפה במאבק בפשיעה האלימה. הפעילות מבוצעת בכל המישורים מסיכול הברחות וסחר בכלי נשק, דרך פעילות סמויה לסיכול פעילות עבריינית טרם ביצועה ועד תגובה מהירה לכל אירוע אלימות באמצעות נוכחות ופעילות מתמדת למען שמירה על ביטחון הציבור.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה