משפט

במסווה של מספרה: המשטרה חשפה מעבדת סמים מטורפת בצפון

במסווה של מספרה לנשים: משטרת ישראל ממשיכה להילחם בסחר הבלתי חוקי בסמים. במהלך פעילות של שוטרי מחוז צפון נחשפה מעבדה לגידול סמים במכון יופי לנשים בעיר נצרת
מערכת ice | 
מעצר (צילום דוברות משטרת ישראל)
במסגרת פעילות יזומה וממוקדת של בלשי מחוז צפון למנוע הפצה של סמים מסוכנים בדגש על הפצה לבני נוער נפתחה חקירה סמויה לאיתור מקור להפצת סמים מסוכנים.  במהלך פעילות שבוצעה אתמול (ראשון) בעיר נצרת, נחשפה מעבדה לגידול סמים שהוסתרה במסווה של מכון יופי לנשים.
במהלך הפעילות נתפסו על ידי השוטרים קרוב ל-200 שתילים של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה וגם ציוד נוסף אשר שימש את העבריינים לצורך גידול השתילים במקום. החשוד, הוא תושב נצרת נעצר במהלך הפשיטה על המקום ובהתאם לבקשת המשטרה הוא יובא הבוקר (שני), לבית המשפט השלום בנצרת בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.
 

משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים שברשותה על מנת להגיע לגורמים הסוחרים ומפיצים סמים. חלק ניכר מהמאמצים מוכוון מראש לאיתור מפיצי סמים בקרב בני נוער, פעילות עבריינית אשר מכניסה עוד ועוד צעירים למעגל צריכת הסמים וחומרים מסוכנים.
מעגל אשר מעבר לסכנות הבריאותיות המיידיות הטמונות בו מתדרדר פעמים רבות להתמכרות, שימוש בסמים, חבירה לגורמים עבריינים ויציאה ממסלול החיים הנורמטיביים. 

השתילים שהתגלו במקום, צילום: דוברות משטרת ישראל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה