משפט

לקח תלמידים לבית בושת, השתמש בגז קצפות: פרשה חמורה בתיכון בישראל

כתב אישום חמור הוגש נגד עידן שאשא בן ה-41 מהרצליה, מחנך כיתה בבית ספר של רשת עמל במרכז הארץ. על פי כתב האישום, הוא לקח שלושה מתלמידיו לדירות זנות. לחוקרים הסביר: "רציתי לקרב את אחד התלמידים, שיתחבר לשיעורים". סנגורו הוסיף: "המשטרה ניפחה והגדילה את הסיפור והחשדות"
מערכת ice |  1
זנות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עידן שאשא בן ה-41 מהרצליה היה מחנך כיתה ותיק ומורה לתנ"ך בבית ספר מבית רשת עמל, זומן לשימוע ופוטר מעבודתו לאחר שהואשם שלקח את תלמידיו לדירות זנות בתל אביב ובראשון לציון. המורה מואשם כי רכש גז קצפות עבור תלמידיו, והשתמש בו יחד עם תלמידיו. 
תלמידיו בני ה-17 של שאשא השתמשו לכאורה יחד עמו בחומר המסוכן והממכר. על פי כתב האישום, הוא לקח שלושה מתלמידיו לדירות זנות. על פי הדיווח של שמעון איפרגן במאקו הערב (שני) בחקירתו טען איפרגן כי שום דבר ממעשיו לא בוצע בכפייה, והכל היה בהסכמתם של הנערים.
לפי כתב האישום, שאשא סיפק לחלק מהתלמידים אלכוהול. "רציתי לקרב את אחד התלמידים", הסביר שאשא לחוקרי מחלק משפחה במשטרת פתח תקווה. "הרעיון היה שלו ושל חבריו להשתמש בגז קצפות, שזה יעשה לו טוב. רציתי שיתחבר לשיעורים. ביקשו ממני לקנות להם גז קצפות כי הם לא יכלו לקנות. ניצלו את טוב הלב שלי והתלוננו נגדי".
אחד מתלמידיו סיפר כי סבל מהזיות. על פי הדיווח, שאשא שילם על הביקור בבתי הבושת עבור תלמידיו. "הם סחפו וגררו אותי לקנות להם גז קצפות מפיצוציות, ללכת איתם לבתי בושת ולשלם על זה", טען שאשא, "קל לבוא ולהאשים אותי במה שקרה". הפרקליטות מייחסת לו עבירות של מעשה פזיזות ורשלנות ואיסור מכירת משקאות משכרים לקטינים.
סנוגרו של שאשא, עו"ד צפריר יגור מסר בתגובה לפרסום של שמעון איפרגן במאקו: "מבלי להקל ראש במעשים המיוחסים, הרי שמדובר במקרה מצער של אדם עם 'אישיות מיוחדת' שמצא את עצמו נסחף ומנוצל על ידי בני נוער לא תמימים. בימים הקרובים נקבל את חומר הראיות, נלמד אותו ונגיב בבית המשפט. המשטרה ניפחה והגדילה את הסיפור והחשדות ואני שמח שלאחר שקיבלתי את ייצוגו הסיפור הוצג בבית המשפט אחרת והתמונה השתנתה לחלוטין".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה מורה
    מודיקו 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף מורה ומבין ללב תלמידיו. רק חבל שהקאקות הקטנים הורסים כל חלקה טובה
    סגור