משפט

הלם: כתב אישום נגד המורה שנהג ללכת לבתי בושת עם תלמידיו

פרשה חריגה בפתח תקווה: כתב אישום הוגש נגד עידן ששא, מורה בתיכון עמל א' בפתח תקווה בגין הטענה שסיפק וצרך עם תלמידיו גז קצפות, שתה איתם אלכוהול ואף נהג ללכת עמם לבתי בושות על מנת לצרוך שירותי זנות 
מערכת ice |  1
כיתה (צילום רשת עמל)
כתב אישום הוגש השבוע נגד החשוד במרכזי באחת הפרשיות החריגות ביותר שפורסמו בזמן האחרון. עידן ששה, בן 40 מחנך ומורה לתנ"ך בתיכון עמל א' בפתח תקווה בגין הטענה שנהג להיפגש עם שלושה קטינים, בהם גם תלמידיו. במהלך המפגשים עמם ששה, נהג לספק להם ולהשתמש איתם בגז קצפות, שתה עמם אלכוהול ואף הלך איתם כמה פעמים לבתי בושת על מנת לצרוך שירותי זנות על חשבונו. 
על פי כתב האישום שהגישה השבוע הפרקליטות, פרק הזמן בו האירועים המיוחסים לששה התרחשו הוא בין חודש דצמבר 2024 לחודש מאי האחרון. כמו כן, גם נטען בו שבמקום לשמש עבור הצעירים כדמות חינוכית, ששה, צרך עם תלמידיו סמים, סיפק ושתה אלכוהול ועוד. 
אחד האירועים שמתוארים בכתב האישום הוא יום הולדתו של אחד מהתלמידים עמם נהג להיפגש שלכבודו הוא רכש עבורו כמתנה מיכל בגודל 12 ליטר שמכיל גז קצפות, אתו השניים צרכו יחדיו באותו היום.
באחת הפגישות שששה קיים עם תלמידיו בחודש מאי האחרון, כתוצאה משאיפת הגז, אמר לו תלמידו כי רודפים אחריו וכי מישהו דפק על חלון הרכב. באותה העת ששה, ניסה להרגיעו ואמר כי איש לא רודף אחריו, אך אז יצא התלמיד מהרכב, הרים את ידיו והחל לצעוק לכיוון עוברי האורח שלא עשה דבר.
כתב האישום ממשיך לתאר את מעשיו השפלים לכאורה של ששא בהם, העובדה שכמה וכמה פעמים הוא נהג ללכת עם תלמידיו לבתי בושת בתל אביב ובראשון לציון תוך כדי שהוא ממן להם שתייה אלכוהולית ושירותי זנות. כעת, הוא מואשם בריבוי עבירות של מעשה פזיזות ורשלנות וכן באיסור מכירת משקאות משכרים לקטינים
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תיקון
    עמר משה 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין לא הגענו לדצמבר 2024
    סגור