בארץ

חבר הכנסת נפרד בדמעות: "צער גדול נפל עלינו במשפחה"

גדי יברקן בישר על טרגדיה: "האחיין האהוב אבבה (אבי) צ'קול הלך לעולמו בטרם עת. בחור יפה טוהר, עם חיוך כובש. חבר של כולם. בחור צעיר שהיו לו תוכניות גדולות לעתיד, הכאב עצום על כל אדם שהולך לעולמו אבל הכאב קשה יותר על צעירים שרק עכשיו מתחילים את החיים. יהיה זיכרכה ברוך"
מערכת ice |  1
גדי יברקן (צילום יוטיוב: כאן חדשות)
חבר הכנסת לשעבר גדי יברקן נפרד בכאב, כאשר אחיינו מת בטרם עת בגיל צעיר. בפוסט קורע לב הוא כתב מילים חמות ומרגשות על קרוב משפחתו שחייו נגדעו מוקדם מן הצפוי ובלי הכנה מוקדמת.
יברקן העלה לרשתות החברתיות שלו: "יום עצוב וכואב. צער גדול נפל עלינו במשפחה. האחיין האהוב אבבה (אבי) צ'קול הלך לעולמו בטרם עת. בחור יפה טוהר, עם חיוך כובש. חבר של כולם. בחור צעיר שהיו לו תוכניות גדולות לעתיד".

הוא המשיך וכתב: "ביום חמישי הקרוב היה אמור לטוס לדרום אמריקה לטיול עם עוד אחיין שלי (ישראל) ומשם  להמשיך לטייל באפריקה . הכאב עצום על כל אדם שהולך לעולמו אבל הכאב קשה יותר על צעירים שרק עכשיו מתחילים את החיים. יהיה זיכרכה ברוך"..
המשפחה ישבה היום שבעה ברחובות והוא נטמן בבית העלמין בה התגורר במשך השנים האחרונות. סיבת מותו לא נמסרה או פורסמה על ידי המשפחה האבלה שמנסה להתמודד כעת עם האובדן הקשה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המבין
    ציון 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תהיה עם ביבי יהיה לך יותר קל
    סגור