בארץ

טיסת גלנט עוכבה, נתניהו ישוחח עם ביידן

טיסת גלנט לארה''ב נדחתה, ונתניהו צפוי לשוחח בהמשך היום עם ביידן טרם המראת גלנט. זאת בעקבות המאמצים האמריקאיים למתן את התגובה הישראלית לאיראן, וכן אי שביעות הרצון האמריקאית מחוסר עדכון מוקדם של ישראל
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו ויואב גלנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, שיר טורם, נאסר ישתייך)
לאחר ששר הבטחון יואב גלנט היה אמור לטוס אמש לארה''ב לפגישה עם בכירי הבטחון האמריקאים לדון בנושא התגובה הישראלית למתקפה האיראנית, הודיע לו ראש הממשלה נתניהו כי לא יטוס עד לשיחה שיבצע בעצמו עם הנשיא ביידן. 
על פי פרסום בוול סטרייט ג'ורנל, בעת השיחה שעדכן גלנט את מזכיר ההגנה האמריקאי אוסטין על תקיפת החיסול של נסראללה, ענה לו אוסטין "סליחה, מה אמרת?" והביע אי שביעות רצון מכל שישראל אינה מעדכנת את ארה''ב מספיק מוקדם על פעולותיה.
במהלך הפגישה שהייתה אמורה להתרחש היום, היה צפוי גלנט לעדכן את האמריקאיים בפרטי תוכנית התקיפה הישראלית, וכן במטרות איראניות פוטנציאליות. כמו כן על פי הוול סטרייט ג'ורנל גורמים סוברים כי גלנט היה צפוי לדון גם על תוכניות תקיפה בלבנון, וכן לתאם ציפיות על המשך עדכונים שוטף של ישראל לארה''ב על כוונות פעולותיה.
היום, צפוי נתניהו לשוחח עם הנשיא ביידן, זאת לאחר תקופה ארוכה שלא שוחחו, ולדון בנושאים הנ''ל. באמריקה עובדים ללא הרף בנסיונות לגרום לישראל למתן את תגובתה כנגד איראן, זאת בשל החשש האמריקאי מהסלמה באזור בעקבות תגובת ישראל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה