בארץ

דובר צה"ל חושף: רקטה ששוגרה מלבנון נפלה במרכז הארץ

הירי מלבנון לא עוצר: דובר צה"ל מודיע כי לפני זמן קצר זוהה שיגור אחד שחצה משטח לבנון ונפל בשטח פתוח במרכז הארץ. לא הופעלו התרעות על פי מדיניות | כל הפרטים
מערכת ice | 
שיגורים מלבנון (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
שעות ספורות לאחר מתקפת הטילים האיראנים במסגרתה שוגרו מאיראן כ-181 טילים בליסטיים, כעת דובר צה"ל מדווח על המשך הירי משטחי לבנון. על פי ההודעה הבוקר (רביעי) בסמוך לשעה 07:05, זוהה שיגור שחצה משטח לבנון ונפל בשטח פתוח במרכז הארץ. עוד נמסר מטעם דובר צה"ל כי לא הופעלו התרעות על פי מדיניות ובנוסף שלא דווח על נפגעים בעקבות האירוע.
על פי אנשי משמרות המהפכה, המתקפה האיראנית שהתרחשה ליל אמש (שלישי), נגד ישראל הייתה כתגובה לחיסולם של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, הבכיר הנוסף ששהה עמו ואיסמעיל הנייה ראש הלשכה המדינית של חמאס.
בימים האחרונים הלחימה נגד ארגון החיזבאללה רשמה עליית מדרגה משמעותית, כאשר לצד הירי שמבוצע לשטח ישראל, צה"ל וכוחות הביטחון פוגעים אנושות בתשתיות של ארגון הטרור ואף מחסלים את שרשרת הפיקוד וההנהגה שלו.
 נוסף על כך רק לאחרונה דובר צה"ל, עדכן על ההקלה בהנחיות פיקוד העורף שפורסמו אתמול באזורים רבים בישראל וכעת בשורה של אזורים ברחבי ישראל ניתן כעת לחזור לשגרה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה