בארץ

דובר צה''ל בהנחיות חדשות: הגבלות גם בשרון ובירושלים

דובר צה''ל נשא הצהרה בה אמר כי ישנם הגבלות חדשות גם במרכז ובירושלים וחשף כי מתחילת המלחמה צה''ל ביצע עשרות מבצעים קרקעיים בסמוך לגבול לדרומי עם לבנון. 
דורון בלוך | 
דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
דובר צה''ל נשא הצהרה בה אמר כי  בשעה האחרונה, בהמשך לירי למרכז הארץ, ובהתאם להערכת המצב, שר הביטחון אישר שינוי בהנחיות פיקוד העורף במרכז הארץ.
עוד חשף כי מתחילת המלחמה צה''ל ביצע עשרות מבצעים קרקעיים בסמוך לגבול לדרומי עם לבנון. זאת בעת שלוחמי צה''ל עברו את הגבול עשרות פעמים, למטרות איסוף מודיעין, וחשיפת מצבורי נשק, והשמדת אמצעי לחימה, בהם אמצעים מתקדמים מתוצרת איראן. וכן נטרלו והשמידו יותר מ-700 יעדים.
עוד הוסיף כי חיזבאללה מפרים את החלטת האו''ם, וכי לבנון והעולם נכשלו במחויבותם לשמירה על האזור, והצדיק את פעילות ישראל בלבנון, והודיע "נראה את הדברים לכל העולם. והוסיף כי מדינת ישראל עושה הכל להשבת החטופים.
עוד הוסיף לפרט על החיסולים בצמרת החיזבאללה, וטען כי אלו המפקדים שתכננו פלישה לישראל ורצח אזרחים ישראלים. עוד הוסיף כי ישראל פועלת לפי מודיעין מדויק, וכי ישנה תוכנית סדורה אותה ישראל מממשת כעת, כאשר המטרה הינה נטרול האיומים, בהם המנהרות, המאיימים על הצפון, והפעילות הינה במטרה להשיב בביטחון את המפונים לבתיהם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה