בארץ

ניצחון מתוק: איך יוסף חדאד חגג את חיסול נסראללה?

יוסף חדאד, פעיך הסברה ישראלי, חגג את חיסול חסן נסראללה בעזרת בקלאוות וכנאפה, ושיתף ברשתות החברתיות רגעים מחייו, כולל פציעתו הקשה במלחמת לבנון השנייה, כהצהרה על סגירת מעגל אישי
מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יוסף חדאד, פעיל הסברה ישראלי, חגג את חיסולו של חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה, בדרכו הייחודית. הוא יצא לרחובות לחלק בקלאוות וכנאפה לעוברים ושבים, תוך שהוא מביע שמחה על  מותו של מה שהוא מכנה "ארכי-טרוריסט" ברשתות החברתיות, חדאד שיתף רגעים מחייו המורכבים, כשהעלה תמונה שלו מבית החולים לאחר שנפצע קשה במהלך מלחמת לבנון השנייה ב-2006, לצד תמונה מעודכנת שלו, שבה הוא מחזיק מגש כנאפה באולפן.
בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 823 אלף עוקבים, כתב חדאד: "מצד ימין – אני, אחרי שנפצעתי מטיל נ"ט של חיזבאללה, אחרי שאיבדתי חברים לנשק במלחמה. מצד שמאל, אני אתמול באולפן עם מגש כנאפה, אחרי שחיסלנו את רב המרצחים נסראללה".

צילום מסך אינסטגרם
הפעיל הדגיש את תחושת סגירת המעגל, כאשר ציין כי חיזבאללה ניסה להרוג אותו, אך הוא ניצב על רגליו אחרי שנה של שיקום. "אני חי, קיים ועומד, והם – אחד אחרי השני בגיהינום", הוסיף חדאד. החגיגות משקפות את העימות המתמשך עם חיזבאללה ואת המאבק האישי שלו כנגד הארגון, לצד התחושה של ניצחון ושיקום אישי לאחר טראומות עבר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלוף
    אססץררןרן 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוסף חדד תודה רבה לך אתה אלוף וממליצה לביביהו למנות אותך לשר ההסברה
    סגור