בארץ

שירות הכבאות מתחדש: רכישת טרקטורי קוואסאקי למלחמה בשריפות

שירות הכבאות רוכש 45 טרקטורי קוואסאקי חדשים לחיזוק כוחות הכיבוי, במטרה לשפר את יכולת התגובה לשריפות ולהתמודד עם אתגרים בשטח, תוך מענה מהיר ואפקטיבי לאירועים שונים ברחבי הארץ
מערכת ice | 
שריפה (צילום shutterstock)
שירות הכבאות וההצלה בישראל מבצע רכש חירום של עשרות טרקטורי משא תוצרת קוואסאקי, במטרה לשפר את יכולת התגובה לשריפות. במהלך השבוע שעבר, נציב כבאות והצלה, רב טפסר אייל כספי, ביקר במרכז הלוגיסטי של מטרו מוטור, יבואנית רכבי השטח והעבודה של קוואסאקי לישראל. בביקורו, בדק כספי את יכולותיהם של 45 הכלים החדשים מסוג Kawasaki Mule Pro Dx, שנבחרו לשמש את שירות הכבאות.
הרכבים נרכשו כחלק מתהליך חירום שמטרתו לחזק את יחידות הכוננות ולהגדיל את צי הרכבים הזמינים למשימות כיבוי מיידיות ברחבי המדינה. כלי ה-Kawasaki Mule Pro Dx מצוידים ביכולת נשיאה של כחצי טון וביכולת גרירה של כטון. יתרון משמעותי נוסף הוא יכולת העבירות הגבוהה שלהם בשטחים קשים ובאזורים שהגישה אליהם מוגבלת, כמו שריפות יעריות.

צילום: יח"צ
נציב כבאות והצלה, רב טפסר אייל כספי, ציין כי "טרקטורי המשא החדשים שיגיעו לכיתות הכוננות ביישובים יהוו מכפיל כוח מקצועי ומשמעותי בכיבוי השריפות ובמתן מענה מהיר לאירועים".
מנכ"ל מטרו מוטור, גילי פריאנטה, ציין כי הם שמחים לארח את רב טפסר כספי ולהציג את היכולות המתקדמות של הכלים, והביע ביטחון שהכלים החדשים יספקו תוספת כוח חיונית לפעולות הכיבוי בשנה מאתגרת זו..
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה