השוק

אלטו בעסקת ענק עם הענקית היפנית ב-45 מיליון שקל: "הצלחה גדולה"

קרן ALTO שוכרת מרכז לוגיסטי בדרום דאלאס לשימוש Kawasaki; ההסכם כולל תקופת שכירות של 5 שנים ותמורה של 45 מיליון שקל, ומציין שדרוג משמעותי בשווי הנכס ופורסם מימון מחדש
מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קרן הנדל"ן ALTO, בבעלות מודי כידון ויניב מלמוד, חתמה לאחרונה על הסכם שכירות משמעותי עם תאגיד Kawasaki היפני. ההסכם נוגע למרכז לוגיסטי רחב בשטח של 25,000 מ"ר (271,000 רגלים רבועים) שנמצא בדרום דאלאס, טקסס. מרכז הלוגיסטיקה, שנבנה על ידי הקרן במהלך השנה האחרונה, הושכר לשוכר יחיד לתקופה של חמש שנים, בתמורה לכ-45 מיליון שקל.
המרכז, אשר נבנה בכשישה חודשים בלבד, ייתן שירות לזרוע הלוגיסטית של Kawasaki בארה"ב. השטח החדש ישמש לאחסון ולהפצה של אופנועים, טרקטורונים ואופנועי ים של החברה. בהסכם השכירות, Kawasaki התחייבה לשלם שכר דירה של כ-1.85 מיליון דולר לשנה, עם עלייה שנתית של 3.5%, מה שמעיד על שכר דירה של 6.8 דולר לרגל רבוע או 75 דולר למ"ר.

 מרלוג דאלאס (צילום: ALTO Funds)
לאחר כניסת השוכר למרכז והפיכתו לנכס מניב, ALTO מתכננת לבצע "מימון מחדש" של הנכס. מדובר במהלך שמטרתו להוזיל את הריבית ולממש רווח ממיחזור החוב, תוך ניצול עליית ערכו של הנכס מאז הושכר. פרויקט זה משתלב בפורטפוליו הנכסים של קרן ה'אוורגרין' של ALTO, כאשר עליית ערך הנכס משקפת רווח של כ-70% ביחס להון העצמי המושקע.

 
המרכז ממוקם בשוק הצומח של דרום דאלאס, בקרבת דרכי גישה מרכזיים, כמו גם מסופי מטען ותחנות רכבת. הצעד הזה מהווה התקדמות אסטרטגית עבור ALTO ומצביע על הצלחה משמעותית בפרויקט הנדל"ן שלה.

מרלוג דאלאס (צילום: ALTO Funds)
יניב מלמוד ומודי כידון, מייסדי קרן ALTO: "ההצלחה הגדולה בהשכרת הפרויקט בדאלאס מבטאת את חוזקתו של השוק המקומי, והיא מגלמת שכירות במחיר מעל הממוצע לאור סטנדרט הבנייה הגבוה של הבניין. כבר לקראת השלמת הקמת המרלו"ג השכרנו את השטח כולו לחברת קוואסקי, כשוכרת יחידה ויציבה, לטווח ארוך. נוכחות המשרד הראשי של אלטו בדאלאס למעלה מ-10 שנים מאפשרת לנו להתמחות בצורה מיטבית עם השוק המקומי. לאלטו 2 משרדים נוספים בחוף המזרחי דבר המאפשר לנו להתמחות בסגמנטים הממוקדים בהם אנו פעילים, וכן מאפשרים לנו לזהות נכסים פוטנציאלים וליצור ערך משמעותי בלוקיישנים הטובים בארה"ב".

מודי כידון ויניב מלמוד (צילום: יוסי צבקר)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה