בארץ

טרגדיה בלפידות: נמצאה אישה ללא רוח חיים וגבר פצוע קשה

כוחות משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות מותו של אישה בשנות ה-30 לחייה, שנמצאה ללא רוח חיים ברכב במושב לפידות, בעוד גבר נוסף נפצע קשה ונדרש טיפול רפואי מיידי
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בשעה 20:30, במהלך פעילות שוטרי משטרת ישראל במושב לפידות, אותרה אישה בשנות ה-30 לחייה ללא רוח חיים בתוך רכב. לצידה נמצא גבר נוסף שנפצע באורח קשה, וזהותו טרם ידועה. האירוע עורר חשש ועניין רב בקרב התושבים, אשר התאגדו סביב הזירה בהתרגשות ובדאגה.
למקום הוזנקו כוחות רבים מהמחוז הצפוני, כולל שוטרים וצוותי חקירה, שהחלו לאסוף ממצאים ולבצע בדיקות בזירה. עדי ראייה סיפרו על רגעי הדרמה כאשר השוטרים הגיעו לזירה, מיהרו להקיף את האזור ולמנוע גישה לתושבים סקרנים, במטרה לשמור על שלמות הממצאים.
המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה, כאשר כל כיווני החקירה נבדקים. נמסר כי החקירה מתמקדת במגוון אפשרויות, כולל תרחישים של תאונה או עבירה פלילית. גורמי הרפואה שהגיעו למקום קבעו את מותה של האישה והעניקו טיפול לגבר הפצוע, שעדיין לא ברור מה מצבו.
תושבי המושב והאזור הושפעו מהאירוע הטרגי, והרשויות קוראות לציבור לשתף פעולה עם החקירה. מדובר במקרה שעורר סערה ורבים מצפים לעדכונים נוספים. פרטים נוספים יפורסמו בהמשך, ככל שיתקבל מידע נוסף מחקירת המשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה