בארץ

מטח לטבריה - נפילה במי הכינרת ואדם שנפצע בינוני מרסיסים

הופעלו אזעקות רבות באזור גוש דן והשפלה לאחר שזוהה טיל שיגור של טיל קרקע-קרקע ששוגר על ידי החות'ים מתימן. דובר מחלקת המדינה האמריקאי בהודעה "דנים על הפסקת אש ל-3 שבועות". אדם אחד נפצע בינוני מרסיסים במהלך אחד המטחים שבוצעו לאזור טבריה
מערכת ice | 
יירוטים מעל קצרין (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין)
היום ה-357 למלחמה וההסלמה בצפון ממשיכה. שוגר הבוקר מטח של 10 רקטות לחיפה שבעקבותיו היו 2 נפילות בעיר. בנוסף, נשמעו אזעקות בטבריה ובסביבה הכינרת שגם שם הייתה נפילה בשטח פתוח אל תוך מי הכינרת. תוצאות המטח לכינרת: אדם אחד נפצע בינוני מרסיסים במהלך אחד המטחים שבוצעו לאזור.
אתמול לאחר השעה 12 בלילה הופעלו אזעקות רבות באזור גוש דן והשפלה לאחר שזוהה שיגור של טיל קרקע-קרקע ששוגר על ידי החות'ים מתימן. הטיל יורט על ידי מערכת החץ בגובה רב ורחוק משטח ישראל. פיקוד העורף מוסר כי לאחר הערכת מצב אין שינוי בהנחיות.
בצה"ל דיווחו כי עם ראש מערך הטילים שחוסל אמש בדאחייה בביירות חוסלו גם סגנו ובכירים נוספים בארגון החיזבאללה.
לאחר הדיווחים אמש על קידום הסכם הפסקת אש עם חיזבאללה וחמאס ל-21 יום. דובר מחלקת המדינה האמריקאי בהודעה "דנים על הפסקת אש ל-3 שבועות".
כזכור, אמש נמסר מלשכת נתניהו כי הידיעה על הפסקת האש אינה נכונה, ואף הרמטכ"ל יצא בהודעה "צריך להמשיך לתקוף את חיזבאללה, שנים חיכינו להזדמנות הזאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה