בארץ

שר החוץ הסיני: "תמיד נעמוד לצד אחינו הערבים. כולל לבנון"

שר החוץ הסיני הביע את עמדתה של סין בנוגע למלחמה בלבנון ורצועת עזה, והדגיש  "לא משנה איך המצב ישתנה, סין תמשיך לעמוד בצד הצדק ובצידם של האחים הערבים, כולל לבנון"
דורון בלוך |  2
רקטות מלבנון (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
שר החוץ של סין וואנג יי קיים אמש (שני) שיחה עם שר החוץ הלבנוני עבדאללה בו חביב, בעת שנפגשו בניו יורק,  בה שדנו במצב הבטחוני במזרח התיכון וכן במצב בלבנון בעקבות התקיפות הישראליות המתבצעות בימים האחרונים כנגד יעדים של חיזבאללה ומצבורי הנשק שלהם.
על פי פרסום ברשת הידיעות 'רוויטורס', במהלך שיתחם הדגיש שר החוץ הסיני כי סין "תומכת בתוקף בלבנון, ובשמירה על ריבונותה ובטחונה" וכן הוסיף כי סין מ"מגנה בחריפות את הפרות הריבונות של לבנון", זאת בהתייחסות לתקיפות חיל האוויר ישראלי בעומק המדינה.
עוד הוסיף השר הסיני להדגיש כי "לא משנה איך המצב ישתנה, סין תמשיך לעמוד בצד הצדק ובצידם של האחים הערבים, כולל לבנון" והוסיף לומר כי סין מקדישה תשומת לב רבה להתפתחות המצב האזורי, וכן היא מתנגדת "להתקפות חסרות הבחנה על אזרחים" כאשר הוא מייחס לזאת לפיצוץ מכשירי הביפרים. בסוף שיחתם התייחס גם למלחמה ברצועת עזה, והדגיש כי עמדתה של סין היא הגעה להספקת אש קבועה ולנסיגה מלאה של כוחות הבטחון, והגעה לפתרון של שתי מדינות.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ספר את למוסלמים שאתם מעלימים בסין
    האמת 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הטרור המוסלמי מכה בעולם אז אל תספר לערבים סיפורים שאתם אחים שלהם בסין אתם מעלימים אותם ומעלימים את המסגדים שלהם ובצדק המסגדים והטרור המוסלמי הם בעיה עולמית זכותה של כל מדינה לחסל את הטרור המוסלמי כפי שאתם עושים להם בסין
    סגור
  • 1.
    ועומדת תמיד גם לצד האנשים עם הנפט כמובן (ל"ת)
    ברור 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור