בארץ

צו 8 למשק: השר בן צור חתם על הצו. זו המשמעות שלו

כחלק מהמצב המיוחד בעורף שהוכרז, שר העבודה יואב בן צור חתם על הצו הכולל את המשק, ומעניק סמכות למשרדו לשקול את הצורך להוצאת צו לגיוס עובדים במפעלים בכל הארץ המספקים מוצרים ושירותים קיומיים
דורון בלוך | 
יואב בן צור (צילום אבי יפרח)
עקב המצב הביטחוני והמצב המיוחד שהוכרז בעורף בכל שטח המדינה, שר העבודה יואב בן צור חתם היום (שלישי) על הצו שתיקן את הצו האחרון, והוחל על כל שטח המדינה. כאשר משמעות הצו הינו שניתן לקרוא בצו לעובדים במפעלים למתן שירותים קיומיים שניתן להם אישור ככאלה על ידי הגורם המוסמך לכך במשרד העבודה. 
כאמור, מדובר במפעלים בכל הארץ המספקים מוצרים ושירותים קיומיים, בין היתר: תשתיות מים, חשמל, דלק, גז, רפואת חירום (בתי חולים, בתי חולים גריאטריים, מכוני דיאליזה, מוסדות סיעודיים ושירותים תומכים) , רפואה בקהילה (קופות חולים ושירותים תומכים), אספקת מזון, מוסדות רווחה ושירותים תומכים, שירותי תחבורה, נמלים, רשויות מקומיות, משרדי ממשלה ומפעלים התומכים את הצבא וכד'.

הצו עליו חתם השר בן צור היום  
כמו כן, הצו עליו חתם השר בן צור מקנה כי במידה ותעלה בעיה של התייצבות עובדים, ניתנת אפשרות למשרד הממשלתי האחראי לפנות לרשות כח אדם בשעת חירום לשקול את הצורך להוצאת צו לגיוס עובדים. בשל הצורך ברציפות תפקודית במשק יש חשיבות להגעת העובדים למפעלים הללו, בכפוף להוראות ההתגוננות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה