בארץ

ההסלמה בצפון: הביקוש למיגוניות פרטיות שובר שיאים

בגלל ההסלמה הביטחונית בצפון, נרשמה עלייה של 120% בביקוש למיגוניות פרטיות. קבוצת "טלאור-כראדי" מגיבה עם תגבור קווי ייצור ועבודה תחת מצב חירום כדי לעמוד בדרישות
מערכת ice | 
מיגונית בצפון (צילום הקרן לידידות, ערן בוקר.)
לאור ההסלמה הביטחונית בצפון הארץ, נרשמה עלייה חדה של יותר מ-120% בביקוש למיגוניות פרטיות. קבוצת "טלאור-כראדי", המתמחה בייצור מיגוניות לגופים מוסדיים וללקוחות פרטיים, מדווחת על גידול משמעותי בהזמנות למיגוניות ביישובים שאינם מפונים ובאזור קו התפר.
ההסלמה נמשכת מזה שבועיים, וכתוצאה מכך נרשמו 70 הזמנות חדשות למיגוניות פרטיות מהצפון בלבד. הדגם הפופולרי ביותר בקרב הלקוחות הפרטיים הוא דגם "רחבעם", המספק מיגון לעשרה אנשים ומחירו מתחיל מ-60 אלף שקל.

המיגוניות של קבוצת "טלאור-כראדי" (צילום: יח"צ)
מנכ"ל קבוצת "טלאור-כראדי", ליאור כראדי, ציין כי בעקבות הביקוש הגובר, הוחלט לתגבר את קווי הייצור במפעל בדרום הארץ ולהוסיף עובדים. "החל מתחילת המלחמה גילינו עד כמה גדולים ומשמעותיים פערי המיגון ביישובים רבים בישראל ועד כמה הביקושים למיגוניות פרטיות גבוהים", אמר כראדי.
הצווטים עבדו סביב השעון כדי לעמוד בדרישות האספקה במהירות הנדרשת. "במהלך השבוע האחרון אני חווים עלייה דראסטית בביקושים ולכן החלטנו להעביר את פס הייצור למתכונת חירום" הוסיף כראדי. קקבומת "טלאור-כראדי" שואפת להבטיח שכל לקוח יקבל את המיגונית בזמן, תוך שמירה על איכות המוצר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה